اصحاب رسانه جایگاه شهید صارمی را به جامعه معرفی کنند
کد خبر: 3831987
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

اصحاب رسانه جایگاه شهید صارمی را به جامعه معرفی کنند

گروه فرهنگی ــ فرماندار خرم‏‎آباد با بیان این‌که پایه‌گذاری روزی به نام خبرنگار در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران بر اساس نام‌گذاری روز شهادت شهید صارمی است، گفت: اصحاب رسانه جایگاه و ارزش این شهید خبرنگار را به جامعه معرفی کنند.

فبه گزارش ایکنا از لرستان، اسد عبدالهی، فرماندار خرم‌آباد، امروز، شنبه، ۱۲ مرداد، در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهر خرم‏‌آباد که به‌مناسبت آغاز هفته خبرنگار و با حضور جمعی‌از خبرنگاران خبرگزاری‌های استان لرستان برگزار شد، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که روز شهادت این شهید لرستانی با عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

وی با ذکر این مطلب که پایه‌گذاری روزی به نام خبرنگار در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران بر اساس نام‌گذاری روز شهادت شهید صارمی است، اضافه کرد: اصحاب رسانه جایگاه و ارزش این شهید خبرنگار را به جامعه معرفی کنند.

عبدالهی با ذکر این مطلب که هر حاکمیتی بخواهد حکم‌رانی خوب داشته باشد باید از خبر و خبرنگاری حمایت کند، ادامه داد: خبرنگاری شغل حساسی است و برای جوامع امروزی یک ضرورت تام دارد.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به این‌که کسی‌که در حوزه خبرنگاری کار می‌کند باید با علاقه‌مندی این حرفه را انتخاب کند، ادامه داد: کسی‌که در حرفه خبرنگاری کار می کند علاوه‌بر تخصص باید علاقمند و عاشق کار باشد.

وی با تأکید بر لزوم تقویت روحیه نقدپذیری در مسئولان، ادامه داد: به مرحله پختگی نقدپذیری نرسیدیم و باید آمادگی نقد سازنده را در خودمان تقویت کنیم.

عبدالهی با یادآوری این مطلب که نقد باید منصفانه و بر اساس واقعیت‌ها باشد، تصریح کرد: خبرنگاران هم از نظر مالی و هم از نظر کاری مشکلات فراوانی دارند و ثبات شغلی مشکل اساسی خبرنگاران است.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به این‌که افراد پخته و آگاه باید خبرنگار باشند، ادامه داد: مدیران باید اعتقاد به خبرنگار و کار خبری داشته باشند.

وی با ذکر این مطلب که نقد سازنده یک خبرنگار به پیشبرد امور یک مجموعه کمک شایانی خواهد کرد، افزود: انتقاد خبرنگار موجب اصلاح امور است.

عبدالهی با یادآوری این مطلب که خبرنگاری تخصص و علم می‌خواهد، خاطرنشان کرد: مسئولان از خبرنگاران استقبال کرده و همواره جایگاه آنان را احترام کنند.

انتهای پیام

captcha