مراکز قرآنی نقش بسزایی در تبیین ارزش‌های اسلامی دارند
کد خبر: 3794772
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
رئیس تبلیغات اسلامی میناب:

مراکز قرآنی نقش بسزایی در تبیین ارزش‌های اسلامی دارند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: مراکز قرآنی نقش بسزایی در تبیین فرامین و ارزش‌های اسلامی دارند.

مراکز قرآنی نقش بسزایی در تبیین ارزش‌های اسلامی دارند

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد بنی‌خزاعی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب عصر شنبه، ۱۱ اسفند ۹۷ در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی مؤسسات و خانه‌های قرآنی روستایی این شهرستان اظهار کرد: مراکز قرآنی به‌واسطه انجام برنامه‌ها و مراسم مذهبی در شهر‌ها و روستا‌ها نقش بسزایی در تبیین فرامین و ارزش‌های اسلامی دارند.
وی افزود: این‌گونه فعالیت‌ها باعث استحکام و ارتقای جایگاه خانه‌های قرآنی بین مردم می‌شود و ارتباط اقشار مختلف مردم را با این خانه‌های قرآنی گسترده‌تر می‌کند.
حجت‌الاسلام بنی‌خزاعی با بیان اینکه تقویت حوزه قرآنی می‌تواند در مقابله با جنگ نرم دشمن تأثیرگذار باشد، تصریح کرد: در این زمینه راهبرد‌ها و سیاست‌های اداره تبلیغات اسلامی برای ارائه برنامه‌های خود تعریف‌ شده است.
وی افزود: مکتب اسلام تربیت و تعلیم را بسیار مهم می‌داند و برای آن ارزش ویژه‌ای قائل می‌شود و این اهمیت تا جایی در جامعه حیاتی است که اعتقاد به خدای یگانه مبنای این تربیت قرار می‌گیرد؛ لذا برای تربیت نسلی متدین و دیندار می‌بایست در مسیر مکتب اسلام گام برداریم.
انتهای پیام

captcha