مهم‌ترین وظیفه بسیج خدمت‌رسانی و ایجاد انسجام است
کد خبر: 3793922
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

مهم‌ترین وظیفه بسیج خدمت‌رسانی و ایجاد انسجام است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز مهم‌ترین وظیفه بسیج را خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد انسجام در درون نظام برشمرد.

به گزارش ایكنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز، امروز، 8 اسفندماه در مراسم تکریم و معارفه حوزه اصناف سیدالشهدا(ع) این ناحیه از سپاه گفت: مهم‌ترین وظیفه و تکلیف بسیج خدمت‌رسانی و ایجاد انسجام در درون نظام است.
وی با اشاره به مشكلات موجود اظهار كرد: بخش زیادی از علل و عوامل موجود در کشور بر اثر سوء‌مدیریت و بی‌تدبیری‌ها در داخل است.
علیپور افزود: همچنین بخش زیادی از مشکلات که امروز در کشور مواجه هستیم بر اثر نفوذ دشمن است که اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه توجه می‌شد، امروز کشور دچار این مشکلات نبود.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز بیان كرد: ‌علی‌رغم دشمنی‌های 40 ساله دشمنان و در رأس آن‌ها استکبار جهانی، شكست پی‌در پی آن‌ها را در موضوعات فرهنگی و سیاسی، امروز شاهد هستیم لذا نقطه اشاره دشمنان بر روی موضوعات اقتصادی و معیشتی جامعه متمرکز شده است.
وی گفت: خدا را شاکر هستیم که مردمی با بصیریتی داریم که در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند با وجود تمامی مشکلات پای نظام و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و آخرین آن حضور بی‌نظیر مردم در حماسه 22 بهمن ماه در سراسر کشور بود که بر هیچ کس پوشیده نیست.
علیپور در ادامه سخنان خود نقش بسیج را یادآور شد و گفت: بسیج اصناف و بازاریان امروز باید مطالبه‌گر، ناظر و دلسوز وضع مردم باشند و اجازه ندهند کسانی که در بازار به دنبال سوءاستفاده و سودجوئی از وضع کنونی هستند به اهداف خود برسند.
وی تأکید کرد: امروز همه وظیفه داریم مردم را نسبت به آینده امیدوار کنیم و اگر مشکلاتی داریم دل خوش راه و نقطه روشنی هستیم که مقام معظم رهبری برای آینده ترسیم كرده است.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز یادآور شد: امروز با توجه به هجمه دشمنان برای تلقین ناامیدی به مردم، مهم‌ترین وظیفه دلسوزان به نظام، انقلاب و رهبری تلاش، پیشگیری و مراقبت، تبیین برای آینده روشن است.
یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات مسلم محمدی قدردانی و نعمت‌الله ارجمند به عنوان فرمانده حوزه سیدالشهدا(ع) بسیج اصناف و بازاریان این ناحیه از سپاه معرفی شد.
انتهای پیام

captcha