رقابت ۳۰۰ حافظ خمینی در آزمون «حفظ و مفاهیم قرآن»
کد خبر: 3793285
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

رقابت ۳۰۰ حافظ خمینی در آزمون «حفظ و مفاهیم قرآن»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان خمین به رقابت ۳۰۰ حافظ این شهرستان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن اشاره و از دوبرابر شدن آمار ثبت‌نام حافظان نسبت به سال گذشته خبرداد.

رقابت 300 حافظ خمینی در آزمون«حفظ و مفاهیم قرآن»

محمد اسدی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه خمین، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن این شهرستان 300 نفر ثبت‌نام کردند که پنجشنبه، 9 اسفند در سالن امتحانات آموزش و پرورش این شهرستان با هم به رقابت می‌پردازند.
وی تصریح کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح 8:30 تا 10:10 و 10:30 تا 12 در سه بخش و 18 رشته برگزار می‌شود. سهمیه خمین جهت شرکت در کلاس‌ها 825 نفر است که از این تعداد 300 نفر در آزمون شرکت دارند.
اسدی از دوبرابر شدن آمار ثبت‌نام‌شدگان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن امسال نسبت به سال گذشته خبرداد و افزود: سال گذشته قریب به 400 نفر در سایت ثبت‌نام کرده بودند که آمار امسال به بیش از 800 نفر رسید.
وی با اشاره به اینکه استقبال مردم خمین به ثبت‌نام در طرح با توجه به جمعیت شهرستان بسیار خوب است، اضافه کرد: اوقاف جهت تقویت کلاس‌های حفظ دوره‌های تربیت مربی جهت ارتقای مربیان برگزار و از طرح‌‌های تشویقی استفاده کرده است.
انتهای پیام

captcha