پیروزی انقلاب کشور را از وابستگی به ابرقدرت‌ها رها کرد
کد خبر: 3787637
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

پیروزی انقلاب کشور را از وابستگی به ابرقدرت‌ها رها کرد

گروه اجتماعی ــ امام جمعه زاهدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی زنجیر وابستگی به ابرقدرت‌های شرق و غرب را از پای ملت باز کرد و باعث شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی‌های داخلی شد.

پیروزی انقلاب کشور را از وابستگی به ابرقدرت‌ها رها کرد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، همزمان با چهارمین روز جشن‌های دهه فجر در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، روز گذشته، 15 بهمن‌ماه 31 طرح عمرانی و خدماتی در حوزه بهداشت و درمان، در شهرستان‌های مختلف استان به‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی زنجیر وابستگی به ابرقدرت‌های شرق و غرب را از پای ملت باز کرد و باعث شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی‌های داخلی شد.
وی افزود: در دوران طاغوت، استان ما فاقد پزشک متخصص بود، بطوری که از سایر کشورها مانند هند و بنگلادش پزشک می‌آورد، اما امروزه پزشک بومی متخصص از خود استان داریم که این از برکات انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: وضعیت امروز استان در حوزه بهداشت و درمان به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست؛ البته هنوز هم کاستی‌هایی در این زمینه وجود دارد که با همت مسئولان باید به حداقل برسد.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان نیز در این مراسم عنوان کرد: شاهد پیشرفت و شکوفایی در حوزه سلامت و درمان در استان هستیم که جای بسی خوشحالی است.
امام جمعه اهل سنت زاهدان با بیان اینکه رتبه ایران در حوزه سلامت از بسیاری از کشورها بالاتر است، گفت: وقتی رتبه در سطح بین‌المللی پیشرفت کند برای کشور، یک افتخار است؛ از دولت تشکر می‌کنم که با حمایت و افزایش اعتبارات اقدام‌های مؤثری در استان انجام داده است.

انتهای پیام

captcha