ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است
کد خبر: 3787423
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است

گروه اجتماعی- امام جمعه لردگان گفت: امروز ایران اسلامی در تمام صحنه‌های سیاسی منطقه و جهان توانایی اظهار نظر دارد و دارای قدرت و استقلال سیاسی است و به جرأت می‌توان ایران را مستقل‌ترین کشور دنیا دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی تاج‌زاد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری در تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه سیاسی اظهار کرد: قدرت انقلاب و عظمت ایران در منطقه و جهان از مهم‌ترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی در عرصه سیاسی است.
وی تأکید کرد: امروز ایران اسلامی در تمام صحنه‌های سیاسی منطقه و جهان توانایی اظهار نظر دارد و دارای قدرت و استقلال سیاسی است، تمام مرزهایش با قدرت مراقبت و نگهبانی می‌شود و به جرأت می‌توان ایران را مستقل‌ترین کشور عالم دانست.
امام جمعه لردگان اسلامی شدن کشور را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ایران مملکتی اسلامی است و جوانان آن در تمام صحنه‌هایی که نیاز باشد از جمله در سوریه، با عشق و ایثار و علاقه به اسلام و ائمه اطهار(ع) حضور و مشارکت دارند.
حجت‌الاسلام تاج‌زاد همچنین با مقایسه وضعیت اجتماعی و فرهنگی کشور در دوران پیش و پس از انقلاب، گفت: پیشرفت‌های کشور در تمامی عرصه‌ها چشمگیر و قابل تأمل است به عنوان نمونه، سطح سواد زنان از 35 درصد به 95 درصد ارتقا یافته، در زمینه آموزش پزشکی نیز تعداد دانشجویان رشته‌های پزشکی از 60 هزار در پیش از انقلاب به بیش از 200 هزار بعد از انقلاب رسیده و داروسازی در داخل کشور نیز از 25 درصد به 95 درصد رسیده است.
این کارشناس دینی در استان با اشاره به اینکه همین استقلال و قدرت بلامنازع، انقلاب اسلامی را با چالش‌هایی در سطح جهانی مواجه کرده است، افزود: همه دنیا مقابل اسلام هستند و تحمیل جنگ و تحریم و دشمن‌تراشی برای ایران همواره از برنامه‌های مخالفان ایران اسلامی بوده است،
وی با یادآوری اینکه ضعف مدیریتی برخی مدیران را نمی‌توان نادیده گرفت، ادامه داد: با این‌حال امروزه شاهد مشکل آفرینی ابرقدرت‌ها برای کشورمان به ویژه در عرصه‌ اقتصادی هستیم و دشمنان با به هم ریختن معاملات و وضع تحریم‌های ناعادلانه تلاش دارند حکومت اسلامی را با چالش روبرو کنند.
حجت‌الاسلام تاج‌زاد با اشاره به ماجرای محاصره و تحریم پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت و یارانشان در شعب‌ابیطالب برای جلوگیری از گسترش و نفوذ اسلام در خارج از حجاز، گفت: پیامبر و قبیله ایشان به مدت سه سال در دره‌ای بی آب و گیاه و زیر آفتاب سوزان، این تحریم و محاصره را تحمل کردند و ما نیز، با توجه به اینکه انقلابمان انقلاب اسلامی بود و نه مادی، باید با الگوبرداری از این حرکت و قناعت‌پیشگی، به مدد الهی این دوران سخت را با سربلندی پشت سر بگذاریم.
امام جمعه لردگان چشم‌انداز آینده انقلاب اسلامی را روشن ارزیابی و تأکید کرد: ایران اسلامی به فضل الهی از تمام این مشکلات نجات خواهد یافت و در آینده نزدیک شاهد نابودی تمام دشمنان اسلام از جمله آل سعود و صهیونیست، خواهیم بود همان گونه که این مهم در مورد داعش محقق شد و باید توجه داشت که هر چه قدرت اسلام در مملکت اسلامی نهادینه‌تر شود، در جبهه مقابل نیز قدرت دشمن روز به روز کمتر می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha