نقش‌آفرینی بانوان در اجتماع از برکات انقلاب است
کد خبر: 3787238
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

نقش‌آفرینی بانوان در اجتماع از برکات انقلاب است

گروه اجتماعی ــ مشاور وزیر کشور در امور بانوان گفت: به برکت انقلاب اسلامی، بانوان امروز می‌توانند حضوری درخشان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و علمی داشته باشند و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این خصوص نیز تأییدی بر این ادعاست.

نقش‌آفرینی بانوان در اجتماع از برکات انقلاب است

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، فریبا نظری پورکیایی، مشاور وزیر کشور در امور بانوان شب گذشته، 14 بهمن‌ماه در همایش محوری «منشور چهل سال همدلی و تبلور زنان سیستان و بلوچستان» گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب، فرصت حضوری است که برای بانوان در همه عرصه‌ها فراهم شده است.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی، بانوان امروز می‌توانند حضوری درخشان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و علمی داشته باشند و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این خصوص نیز تأییدی بر این ادعاست.
مشاور وزیر کشور در امور بانوان بیان کرد: زنان پس از پیروزی انقلاب در حوزه‌های آموزشی رشد زیادی داشته و به حقوق خود آگاه شده‌اند؛ در چهار دهه گذشته بسیاری از مطالبات و حقوق شهروندی زنان را در جامعه بیان کردیم که منجر شد زنان به حقوق خود آگاه و مطالبه‌گر حق و حقوق خود شوند.
وی عنوان کرد: جایگاه کنونی بانوان در بدنه مدیریتی اجتماع نشان داده است که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، در حوزه‌های زنان است؛ امروز جامعه به توانمندی بانوان باور عمیق دارد و این دستاورد بزرگی است.
نظری در ادامه به ظرفیت‌های ویژه بانوان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: از این ظرفیت باید در راستای توسعه پایدار استان بهره برد؛ خوشبختانه زنان این منطقه نشان دادند با پشتکار و تلاش دوچندان می‌توانند در جامعه نقشی تأثیرگذار داشته باشند.
مشاور وزیر کشور در امور بانوان اظهار کرد: ما نیازمند حمایت و توجه ویژه تمامی دستگاه‌های اجرایی در حوزه بانوان هستیم و از این رو در نشست‌هایی که مربوط به بانوان هستند نباید تنها مسئولان و مدیران بانو حضور پیدا کنند، بلکه تمامی مسئولان و مدیران موظف هستند در این نشست‌ها حضور یافته و با دقت مسائل مشکلات و روند توسعه شرایط بانوان را بررسی کنند.

نقش‌آفرینی بانوان در اجتماع از برکات انقلاب است

انتهای پیام

captcha