افتتاح ۶۵۴ پروژه در نقاط مختلف استان کرمان در دهه فجر
کد خبر: 3786634
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

افتتاح ۶۵۴ پروژه در نقاط مختلف استان کرمان در دهه فجر

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر امسال ۶۵۴ پروژه در نقاط مختلف استان کرمان افتتاح می‌شود، گفت: این پروژه‌ها در مجموع ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدمصطفی آیت‌ا‌‌للهی موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان دیروز شنبه، 13 بهمن در نشست خبری با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی برای ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمان پیش‌بینی شده است، گفت: امسال از آنجا که در چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار داریم این برنامه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه در بخش عمرانی برنامه‌های زیادی پیش‌بینی شده که عمده آن افتتاح پروژه‌هاست، افزود: افتتاح برخی از پروژه‌ها را در حوزه عمرانی در استان کرمان داریم که با سفر برخی مقامات کشوری همراه است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان تصریح کرد: تا این لحظه سفر آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس جمعیت هلال‌احمر به استان کرمان هماهنگ شده است.
وی با عنوان اینکه در مجموع افتتاح 654 پروژه در نقاط مختلف استان کرمان در این ایام پیش‌بینی شده است، بیان کرد: از این تعداد 504 پروژه در بخش دولتی و 154 پروژه در بخش خصوصی است.
آیت‌ا‌‌للهی موسوی با بیان اینکه این پروژه‌ها در مجموع 14 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داده‌اند، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 7 هزار و 500 شغل پایدار و 20 هزار شغل به‌صورت غیرمستقیم در استان کرمان ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه استاندار کرمان و معاونان وی در این ایام از شهرستان‌های مختلف استان بازدید کرده و همزمان با حضور در جلسات متعدد در این شهرستان‌ها، پروژه‌های پیش‌بینی شده را افتتاح می‌کنند، تأکید کرد: امیدواریم که در این ایام بتوانیم گوشه‌ای از خواسته‌های مردم استان کرمان را پوشش بدهیم.
انتهای پیام

captcha