زنگ انقلاب در خمین نواخته شد
کد خبر: 3786359
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

زنگ انقلاب در خمین نواخته شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر مراسم نواختن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل در خمین با حضور آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی و دیگر مسئولان و مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، صبح امروز، 12 بهمن‌ماه همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر مراسم نواختن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل در خمین با حضور آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی و دیگر مسئولین و مدیران استانی برگزار شد.
استاندار در این مراسم گفت: ۴۰ سال پیش انقلاب به رهبری مردی فرزانه که در شهرستان خمین پا به عرصه وجود گذاشت با حمایت زنان و مردان این سرزمین به پیروزی رسید و امروز بعد از گذشت ۴۰ سال انقلاب اسلامی همچنان مقتدرانه و شفاف در مسیر درست در حال حرکت است.
وی برلزوم حفاظت از ارزش‌های اسلامی انقلابی تأکید کرد و با بیان اینکه استمرار، اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی در گرو حمایت و وحدت میان مردم است، تصریح کرد: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی نیازمند وحدت عمومی بین مسئولان و ارتباط مردم و مسئولان هستیم، مردم در این ۴۰ سال وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دادند. اکنون مسئولان کشور بایستی با توجه به پشتیبانی و حمایتی که مردم از انقلاب و آنان کردند، در جهت تحقق آرمان‌های اسلامی تلاش کرده و گام بردارند .
این مقام مسئول اظهار کرد: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و تمام مردم در سراسر جهان و همچنین دشمنان به قدرت انقلاب اذعان دارند و این بزرگترین افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است . باید یادگار برجای مانده از امام راحل را پاس داشته و ارج نهیم.
استاندار مرکزی اضافه کرد: در این مکان به یادماندنی بار دیگر به ندای امام راحل که ندای وحدت و مهر است لبیک گفته و در راستای تحقق ارزش‌های انقلابی و اسلامی گام برداریم.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان نیز گفت: امسال شاهد ۴۰امین سال پیروزی انقلاب اسلامی و جشن باشکوه دهه فجر در داخل کشور و در کشورهای دیگری که ما را همراهی می‌کنند، هستیم.
وی تأکید کرد: امروز درخت نیرومند انقلاب تبدیل به شجره طیبه و پر برکت شده است، در ۴۰ سال گذشته نظام و اقشار مختلف جامعه فراز و فرودهای زیادی را تجربه کردند. در این مدت کارنامه درخشانی از فداکاری‌ها و ایثارگری‌ و استقلال و آزادی و پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف علمی و تخصصی مشاهده شده است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: در کنار دستاوردهای کسب شده نارسایی‌هایی نیز وجود داشته که در راس تمام مشکلات، توطئه‌های دشمن، استکبار جهانی، داعش و ترامپ قرار دارند و خوشبختانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور با آگاهی بیشتر توطئه‌ها را رصد کرده و با هوشیاری و آگاهی خوبی در برابر آن‌ها ایستادگی می‌کنند.
وی هم‌چنین به نقش رسانه‌ها در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: رسانه‌های بیگانه تبلیغاتی سوء علیه رهبری و ملت ما منتشر می‌کنند، در مقابل آنان ملت و رسانه‌های ما برای مقابله با این جنگ نرم آمادگی خود را اعلام و در برابر توطئه‌های دشمن و جبهه مشترک دشمن وظایف خود را به نحو احسن اجرایی می‌شود.
وی تصریح کرد: اقتدار ملی سرمایه بزرگی است که باید حفاظت و افزوده شود، باید در راه تقویت و پیشرفت این‌اقتدار با تلاش کوشید، مردم شریف انقلابی باید با قدم‌های استوار راه حق و مردم‌سالاری دینی را ادامه دهند.
انتهای پیام

captcha