همایش سراسری کرسی‌های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3785501
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

همایش سراسری کرسی‌های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود

گروه معارف ــ دبیر کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی حوزه علمیه اصفهان از برگزاری همایش سراسری کرسی‌های آزاداندیشی این حوزه با هدف تقدیر از برترین کرسی‌های برگزار شده در مدارس علمیه استان اصفهان در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

همایش سراسری کرسی‌های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حامد اهتمام، دبیر کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی حوزه علمیه اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت‌و‌گویی با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه کرسی‌های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان بر اساس رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری از سال 1390 در حوزه دیرپای اصفهان تأسیس و از آن‌ زمان تاکنون موفق شده است بیش از 120 کرسی در مدارس علمیه خواهران و برادران در سطح استان اصفهان برگزار کند.

وی تصریح کرد: اکنون به پاس کوشش‌های مدارس علمیه در این زمینه و همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با تصویب شورای مرکزی کرسی‌های آزاداندیشی، مقرر شده است همایش تقدیر از مدارس علمیه فعال در امر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، نقد و نظر برگزار شود.

دبیر کرسی‌های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه این برنامه 11 بهمن ماه 1397 به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود، افزود: تمام مدیران و معاونین پژوهشی اعم از برادران و خواهران در این جلسه حضور خواهند داشت.

وی به سخنرانان جلسه اشاره کرد و گفت: در این همایش، آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان و حجج اسلام محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رئیس دبیرخانه کرسی‌های آزاداندیشی، محسن جلالی، معاون آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه برادران اصفهان و سید مهدی ابطحی، رئیس مرکز مدیریت خواهران اصفهان به ایراد سخن خواهند پرداخت.

اهتمام در پایان با بیان اینکه حضور در این همایش برای عموم طلاب آزاد است، گفت: شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب برترین کرسی‌های برگزار شده، تعداد برگزاری، مشارکت و همکاری با دیگر مدارس، بهترین موضوع و استفاده از اساتید متخصص، تعداد کرسی‌های ترویجی و شیوه برگزاری بوده است.
انتهای پیام

captcha