خادمان مواکب حسینی در کردستان تجلیل شدند
کد خبر: 3780528
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

خادمان مواکب حسینی در کردستان تجلیل شدند

گروه اجتماعی - آئین تجلیل از خادمان مواکب حسینی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان کردستان امروز، ۲۲ دی ماه در مجتمع نور سنندج برگزار شد.

خادمان مواکب حسینی در کردستان تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان امروز، 22 دی ماه در آئین تجلیل از خادمان مواکب حسینی با تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی یکی از بزرگترین، پرعظمت‌ترین و باشکوه‌ترین تجمع‌های مسلمانان است.
وی افزود: در مراسم اربعین همه مسلمانان جهان با گرایش‌های مختلف و حتی پیروان سایر ادیان در این روز به زیارت قبر امام حسین مشرف می‌شوند.
حجت‌الاسلام سادات بیان کرد: امسال نیز دشمنان قبل از مراسم اربعین توطئه‌های خود را برای برگزار نشدن این مراسم به کار گرفتند در حالیکه علیرغم توطئه‌های دشمنان برای جدایی بین دو کشور ایران و عراق این مراسم با شکوه بیشتر از سال‌های قبل برگزار شد.
وی با اشاره به فعالیت 13 موکب در مراسم اربعین امسال عنوان کرد: از این تعداد 9 موکب در داخل استان و چهار موکب در خارج استان فعالیت می‌کردند.
رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان کردستان مواکب فدائیان ولایت، باب الحوائج، دلدادگان ولایت شهر دلبران، موکب اداره اوقاف و امور خیریه در کربلای معلی به زائران حسینی خدمات ارائه می داد، عنوان کرد: موکب های داخلی نیز خدمات خوبی به زائران ارائه کردند که موکب خروجی سنندج و ورودی کامیاران بهترین خدمات را به زائران ارائه دادند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم ازبعد از اربعین حسینی در دستور کار بود، یادآور شد: در این راستا و به برکت میلاد حضرت زینب امروز این مراسم برگزار و از خادمان حسینی و اداراتی که در این امر ما را یاری کردند، تجلیل خواهد شد.
حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی – امنیتی استاندار کردستان در این مراسم گفت: موکب اربعین حسینی استان کردستان خدمات بسیار مطلوبی را به زائران ارائه دادند.
وی افزود: امیدواریم با تدابیر بهتر مسئولان استان خدمات مواکب حسینی بیشتر و بهتر شده و این مراسم هر ساله با شکوه بیشتر از سال‌های قبل برگزار شود.
انتهای پیام

captcha