مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان قم معارفه شد
کد خبر: 3778836
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان قم معارفه شد

گروه اجتماعی ـ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم با حضور علما و مسئولان ملی و استانی برگزار شد.

مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان قم معارفه شد

به گزارش ایکنا از قم، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان قم امروز، 16 دی‌ماه با حضور علما و نمایندگان بیوت مراجع و مسئولان ملی و استانی در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور آیت‎الله حسینی بوشهری، آیت‌‏الله سعیدی، آیت‎الله بهشتی، معاون سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام ملکا، حجت‏‌الاسلام فصیحی و معاون استاندار قم و.. همراه بود با پخش کلیپی، فعالیت‎های چهارساله حجت‎الاسلام والمسلمین سیداسماعیل حسینی‌مقدم، مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه تشریح شد.

وی سپس در سخنانی با اشاره به جایگاه این شهر مقدس، خواستار همکاری مدیران استان با مدیرکل فعلی اوقاف شد و بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مختلف این عرصه تأکید کرد و گفت: بنده قرار بود به مدت یک سال در قم حضور داشته باشم و به دلیل مشکلات تردد و حضور خانواده در تهران توان حضور بیشتر در این شهر وجود نداشت و به‌واسطه درخواستی که از حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی انجام شد، از این پست مرخص شدم.

سخنرانی آیت‎الله حسینی بوشهری و حجت‏‎الاسلام والمسلمین روحانی‌نژاد، معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از دیگر بخش‎های این مراسم بود.

یادآور می‌شود، در پایان حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسکندری، از سوی معاون سازمان اوقاف و امور خیریه اوقاف با قرائت شد.

انتهای پیام

captcha