تلاش دشمن برای دیده نشدن دستاوردهای انقلاب/ مراقب فتنه زرد باشیم
کد خبر: 3777985
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
جلیلی مطرح كرد:

تلاش دشمن برای دیده نشدن دستاوردهای انقلاب/ مراقب فتنه زرد باشیم

گروه سیاست و اقتصاد ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب تاكنون تأكید كرد كه دشمن تلاش می‌كند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی دیده نشوند.

به گزارش ایكنا از فارس، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته، 11 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی كه در دانشكده پزشكی شیراز برگزار شد، تأكید كرد كه دشمن تلاش می‌كند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی دیده نشده و در جامعه پخش نشوند.
وی با تأكید بر اینكه حماسه 9 دی، تجلی بصیرت بی‌بدیل ملت ایران بود، افزود: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی و شبكه‌های ماهواره‌ای و شبكه‌های اجتماعی تلاش می‌كنند تا جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی به پا كنند.
جلیلی با بیان اینكه دشمن می‌داند موفقیت امروز نظام جمهوری اسلامی حاصل نرم‌افزار انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن هیچگاه بیكار نمی‌نشیند و به‌دنبال ایجاد فضای غبارآلود در جامعه اسلامی ماست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری سخنان آمریكا و استكبار جهانی در برهه‌های مختلف گفت: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ابتدا گزینه نظامی را مطرح كردند و بعد آن كه متوجه شدند این گزینه جواب نمی‌دهد به دنبال راه جدیدی برای مقابله با انقلاب اسلامی یعنی پوشاندن و مانع از دیده شدن دستاوردهای انقلاب هستند.
وی با بیان اینكه امروز تمدن نوین اسلامی در حال شكل‌گیری است، گفت: دشمن تنها راه مقابله با این تمدن را پوشاندن آن می‌داند به همین دلیل تمام تلاش خود را در این راستا انجام می‌دهد.
جلیلی همچنین تأكید كرد كه امروز دشمن به دنبال توسعه فتنه زرد هستند كه همان بزرگ نشان دادن مسائل كوچك و به حاشیه بردن مباحث اصلی جامعه است و باید مراقب این مسئله باشیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود به مبحث برجام اشاره كرد و گفت: برجام به‌عنوان یک مدل از رفتار طرف مقابل که در آن خواسته شده از 100 حق انصراف بدهیم که از این تعداد، 23 مورد آن حق تحقیق و توسعه است كه باید این مسئله در دانشگاه‌ها تبیین شود.
وی با بیان اینكه اگر این كار را انجام ندهیم و ابعاد مختلف برجام تبیین نشوند، عده‌ای تلاش می‌كنند تا توافق و برجام 2 صورت گیرد، گفت: باید در خصوص این نظرات تفكر كرد چرا كه ما قبلاً تجربه برجام را داشته‌ایم.
انتهای پیام

captcha