دستاوردهای انقلاب برای نسل چهارم و پنجم به‌صورت محتوایی بیان شود
کد خبر: 3774744
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

دستاوردهای انقلاب برای نسل چهارم و پنجم به‌صورت محتوایی بیان شود

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل چهارم و حتی نسل پنجم انقلاب به‌صورت محتوایی بیان کنیم، واقعیت این است که امروز حرکت‌های انقلاب اسلامی نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل جهان نمود پیدا کرده است.

دستاوردهای انقلاب برای نسل چهارم و پنجم به صورت محتوایی بیان شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، روز گذشته در جلسه کارگروه تشکل‌های مردم نهاد تبلیغات اسلامی به‌مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه اربعین انقلاب اسلامی باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد، اظهار کرد: مجموعه‌های وابسته به تبلیغات اسلامی از جمله مساجد، هیئت‌های مذهبی، جامعه مداحان، انجمن‌های اسلامی، تشکل‌های قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته، کانون‌های فرهنگی مساجد و ... که بین مردم تریبون دارند و تاثیرگذار هستند، باید در این برهه زمانی نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید هم به گذشته توجه شود و هم به آینده. هرچند امروزه کمبودهایی احساس می‌شود، اما جمهوری اسلامی در این چهل سال دستاوردهای فراوانی برای مردم ایران داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به آزادی، محرومیت‌زدایی و استکبارستیزی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام حسینی، بیان کرد: ارکان انقلاب اسلامی مثل عدالت‌طلبی، کمک به مظلومان جهان و خدمات ارزنده به روستاها و محرومان و همچنین بسط و گسترش معارف اسلامی و قرآنی باید در ایام پیش رو بیش‌تر تبیین شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل چهارم وحتی نسل پنجم انقلاب به‌صورت محتوایی بیان کنیم. واقعیت این است که امروز حرکت‌های انقلاب اسلامی نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل جهان نمود پیدا کرد.

وی همچنین یادآور شد: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم اما نباید مأیوس شویم بلکه با تمام توان تلاش کنیم از آن با سرافرازی عبور کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: دشمن برای سال ۹۷ برنامه‌ریزی کرد اما با مأیوس شدن در این سال برای سال ۹۸ برنامه‌ریزی می‌کند. از حالا باید برنامه‌ریزی کنیم تا در جنگ نابرابر دشمن که از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی انجام می‌شود پیروز باشیم.

انتهای پیام

captcha