دستاوردهای انقلاب به مردم یادآوری شود
کد خبر: 3774321
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

دستاوردهای انقلاب به مردم یادآوری شود

گروه اجتماعی - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: چهلمین سال انقلاب برای ما بسیار با ارزش است، دشمنان ما در هر فرصتی خواستار ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند ما باید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را پرشکوه‌تر از گذشته برگزار کرده و تمامی دستاوردهای انقلاب را به مردم یادآوری کنیم.

دستاوردهای انقلاب به مردم یادآوری شوند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، روز پنجشنبه 29 آذرماه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نارضایتی درصد قابل توجهی از مردم از عملکرد سازمان‌های عمومی و دستگاه‌های خدمات‌رسان، گفت: بسیاری از سازمان‌ها با همه تلاش خود نتوانسته‌اند خواست مردم را برآورده کنند.

وی افزود: دوره‌های آموزشی متعددی در حوزه مدیریت و تحول اداری برگزار شده، ولی تأثیر آن در بهبود عملکرد سازمان‌ها مورد انتظار نبوده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی بر ضرورت سنجش بهره‌وری در سازمان‌ها تاکید کرد و گفت: بهره‌وری سازمانی ما پایین است و برخی کارمندان دستوراتی که صادر می‌شود را انجام نمی‌دهند.

پورمحمدی با طرح این پرسش که آیا با آموزش‌های رسمی ارائه شده در سازمان‌ها، حقوق شهروندی ارتقا پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از نیروهای جذب شده در سازمان‌ها، کاری که انجام می دهند ربطی با تخصصشان ندارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: این در حالی است که شهروند ما جسارت ندارد حرف و اعتراض خود را به راحتی بیان کند.

وی تاکید کرد: کسی به زور ما را مدیر نکرده است و با اختیار پذیرفته‌ایم، بنابراین باید در قبال عملکرد پاسخگو باشیم و رضایت مردم را تامین کنیم.

پورمحمدی تمرکززدایی در سیستم اداری استان را ضروری دانست و گفت: نیروی انسانی سازمان‌های اداری را باید هدفمند توزیع کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: چهلمین سال انقلاب برای ما بسیار با ارزش است، دشمنان ما در هر فرضتی خواستار ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند ما باید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را پرشکوه‌تر از گذشته برگزار کرده و تمامی دستاوردهای انقلاب را به مردم یادآوری کنیم.

انتهای پیام

captcha