دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب به مردم گوشزد شود
کد خبر: 3769212
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب به مردم گوشزد شود

گروه اجتماعی - نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان، نیازمند کار فرهنگی هستیم و باید از نهاد‌های فرهنگی که برای ترویج اسلام تلاش می‌کنند حمایت کنیم، تصریح کرد: باید دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب را هم به مردم گوشزد کنیم.

دستاوردهای 40 ساله انقلاب به مردم گوشزد شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم محبت، نوازش و تفقد می‌خواهند، بر لزوم ارتباط استاندار با مسئولان و مردم، حل مشکلات اقتصادی و نقدینگی کارخانجات و بسیج امکانان کشور برای حل مسائل صنعتگران تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ مصرف تولید ایرانی، متذکر شد: قیمت ارز پایین آمده است اما کالاها همچنان گران است؛ مالیات بر ارزش‌افزوده اهالی صنعت و بازار را تحت فشار قرار داده است، قرار بود تغییری در این عرصه شود که نشده است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم افزود: الان موقع تحریم است باید از اهالی صنعت حمایت شود؛ قرار بود بدهی مالیاتی صنتعتگران تقسیط شود؛ از کارگران کارخانجات حمایت شود؛ چرا که روز به روز مشکلات کارگران بیشتر شده است.

امام جمعه تبریز در ادامه با تأکید بر اینکه تلاش‌های خدابخش استاندار سابق را فراموش نمی‌کنیم چراکه همیشه در حال پیگیری مشکلات اقتصادی استان بودند، گفت: ایشان هم بالاخره تسلیم قانون شدند و بازنشسته شدند که از خدمات وی تقدیر می‌کنیم.

وی پورمحمدی، استاندار جدید را یک چهره فرهنگی و علمی دانست و به دولت بابت این انتخاب و همدلی نمایندگان در انتخاب وی تبریک گفت و ابراز کرد: باب خوبی باز شد که از دانشگاهیان در سکانداری استان‌ها استفاده شود و این‌ یک افتخار برای استان است؛ چراکه استاندار جدید، فردی فهیم، فرهیخته و استاد تمام دانشگاه تبریز است و باید همه کمک کنند تا این شخصیت علمی و فرهیخته در این مسئولیت موفق شود.

امام جمعه تبریز با بیان توصیه‌هایی به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی و مدیران استان، گفت: «ارتباط مسئولان و مردم»، «حل مشکلات اقتصادی»، «حمایت از کارگران و کارخانجات»، «ارج‌گذاری به فرهنگ ایثار و شهادت»، «فراجناحی کردن در خدمت‌رسانی به مردم»، «توجه به جوانان و میدان دادن در کارهای اجرایی با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و بازنشستگان» از مهم‌ترین توصیه‌هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: «توجه ویژه به مسائل زیست‌محیطی»، «توجه به فقرا و نیازمندان و حمایت از بهزیستی و کمیته امداد»، «توجه به اهالی علم و فرهنگ»، «حل مشکلات بازار و اصناف»، «تقویت ورزش استان و تبریز و تقویت ورزش همگانی با ترویج اخلاق ورزشی»، «کمک به ازدواج جوانان»، «توجه به بازنشستگان برای ارج نهادن به شاغلان» و «حمایت از کارهای فرهنگی» از حمله موضوعاتی است که باید مورد توجه مدیران، به‌ویژه استاندار جدید آذربایجان شرقی باشد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، با تأکید بر اینکه برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان، نیازمند کار فرهنگی هستیم و باید از نهادهای فرهنگی که برای ترویج اسلام تلاش می‌کنند حمایت کنیم، تصریح کرد: باید دستاوردهای 40 ساله انقلاب را هم به مردم گوشزد کنیم.

انتهای پیام

captcha