توانمندسازی مردم، ادبیات قرارگاه پیشرفت و آبادانی است
کد خبر: 3754636
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان‌جنوبی:

توانمندسازی مردم، ادبیات قرارگاه پیشرفت و آبادانی است

گروه اجتماعی- جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان‌جنوبی گفت: ادبیات قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام کار توسط مردم و توانمندسازی آن‌ها است.

توانمندسازی مردم، ادبیات قرارگاه پیشرفت و آبادانی است

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان‌جنوبی، امروز18 مهر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی به دنبال این هستیم از ظرفیت مردم در راستای برنامه ریزی پیشرفت و توانمندسازی روستاها استفاده کرده که این امر نیاز به برنامه ریزی دارد و امیدواریم با ارتباط خوبی که با دانشگاه‌ها برقرار کرده‌ایم بتوانیم به این آمار برسیم.
وی افزود: یکی از دلایل تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی این است که در سنوات قبل از انقلاب بیشتر فعالیت‌ها در حوزه عمرانی در روستاها بوده و اقدامات خوبی نیز انجام شده است اما اقدامی که باعث تثبیت جمعیت و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها باشد نداشته‌ایم.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان‌جنوبی بیان کرد: با راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی همراه با برنامه‌ریزی و اقدامات هدفمند نقاط خاص، آبادانی در توسعه همه جانبه با برنامه‌ریزی جزء نگری در پنج محور زیرساخت فرهنگی، عمران، اشتغال، سلامت و تعلیم و تربیت کارگروه‌هایی شکل گرفت.
هنری با اشاره به برگزاری همایش معلمان مقاطع ابتدایی در مدارس دهستان‌های خوسف و میغان نهبندان که امروز در حال برگزاری است، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حوزه‌های پنج گانه تعلیم تربیت است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در شش دهستان هدف شروع فعالیت را داشتیم، افزود: در این راستا همایشی در نهبندان با حضور معلمان مقاطع ابتدایی دهستان شوسف و میغان نهبندان با حضور استاید دانشگاه فرهنگیان برای تبادل نظر و استفاده از ظرفیت معلمان برای حل مشکلات معلمان در مناطق محروم در حال برگزاری است.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در شش دهستان در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنیم، تصریح کرد: امیدواریم با آموزش‌هایی که درآینده می‌دهیم بخشی از مشکلات مرتفع شود.
هنری یادآور شد: ادبیات قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام کار توسط مردم و توانمندسازی آن‌ها است.
انتهای پیام

captcha