تلاش پیوسته دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی
کد خبر: 3751174
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
حمیدی مطرح كرد:

تلاش پیوسته دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی

گروه اجتماعی ـ مسئول سازمان بسیج كارگری فارس تأكید كرد كه دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای اینکه این نظام را به بهانه‌های مختلف در صحنه‌های بین‌المللی تضعیف کنند از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدعلی حمیدی، مسئول سازمان بسیج كارگری فارس امروز، 7 مهرماه در یادواره شهدا كه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از خون پاک شهدا و رشادت جانبازان و آزادگان به ثمر نشست و تداوم یافت، افزود: شهادت مقوله ارزشمند و بزرگی است و شهدا رفتند تا ما بمانیم و هر چه داریم از شهداست و وظیفه همه ادامه راه آنان و تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران است.
وی تأكید كرد: ما وظیفه داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان و رشادت‌های آن‌ها در دفاع از میهن، امروز یار و مددکار خانواده آنان باشیم.
حمیدی یادآور شد: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب از همین عظمت و شکوه ایران اسلامی هراس دارند و برای اینکه نظام اسلامی را به بهانه‌های مختلف در صحنه‌های بین‌المللی تضعیف کنند از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کنند.
مسئول سازمان بسیج کارگری استان با اشاره به اینکه در زمان بروز جنگ و آشوب، انسان از آب و خاک، فرزند و ناموس خود در برابر دشمن متجاوز دفاع می‌کند، افزود: امید است بشر در تمامی نقاط جهان با صلح، صفا و آرامش زندگی کند.
وی در ادامه با بیان اینکه داشته‌های کشور ما حاصل حماسه، شهامت و رشادت شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است، گفت: دشمنان ملت ایران امروز به اعتراف خودشان از مقابله نظامی با ایران کاملا عاجز هستند و تنها راهی را که اتخاذ کرده‌اند تهاجم فرهنگی، ایجاد مشکلات اقتصادی و سیاسی در داخل کشور است.
موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز نیز در این مراسم گفت: در هر جامعه‌ای یکسری ارزش‌ها وجود دارد که فرهنگ آن جامعه را می‌سازد و در فرهنگ اسلامی ما شهادت یکی از ارزش‌های الهی محسوب می‌شود و باید با تمام وجود از آن دفاع کنیم.
یادآور می‌شود، این یاواره به همت حوزه کارگری امام حسین(ع) و حوزه حضرت هاجر(س) سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز همزمان با ایام هفته دفاع مقدس برگزار شد.
انتهای پیام

captcha