مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیازمند استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی است
کد خبر: 3747686
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیازمند استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی است

گروه فرهنگی ـ معاون استاندار لرستان با بیان این‌که جهاد دانشگاهی در استان به هر کاری که ورود داشته عالمانه کار کرده است، اظهار کرد: مبارزه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیازمند استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی است و در استان اقدامات خوبی در این خصوص شده است. در این راستا از پتانسیل جهاد دانشگاهی استفاده کرده‌ایم.

خ

 به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان یک‎شنبه، 25 شهریور در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور با بیان این‌که لرستان یکی‌از استان‌های چهار فصل کشور است، اظهار کرد: از همه دستگاه‌ها و ادارات درخواست داریم اگر برنامه‌ای دارند، آن‌را به میزبانی لرستان انجام دهند.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در جلسه با اعضای شورای اجتماعی کشور مبنی‌بر این‌که در بحث مبارزه با آسیب‌های اجتماعی 20 سال عقب هستیم، افزود: رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی نیازمند کاری جهادی است چراکه کار جهادی مبتنی‌بر علم، عقل و عشق است.
خجسته‌پور با بیان این‌که کاری که بدون مطالعه و شناخت موضوعات و فرآیند علمی باشد به نتیجه نمی‌رسد، افزود: خوشحالیم که هنوز در کشور ما نهادهایی علمی و جهادی مانند جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: جهاد دانشگاهی در استان به هر کاری که ورود داشته عالمانه کار کرده، عاقلانه تصمیم گرفته و عاشقانه به مردم خدمت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین مبارزه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیازمند استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی است و در استان اقدامات خوبی در این خصوص شده است. در این راستا از پتانسیل جهاد دانشگاهی استفاده کرده‌ایم.
خجسته‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاسیس شعبه‌ای از پژوهشکده رویان در لرستان، یادآور شد: این پژوهشکده می‌تواند در بحث سلامت و توریسم درمانی کمک حال استان و دیگر شهرستان ‎ ها باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: امیدواریم ارتباط متقابل بین جهاد دانشگاهی و دستگا‌ههای استان بیشتر و بیشتر شود تا بتوانیم از ظرفیت جهادی این نهاد در راستای حل مشکلات لرستان بهره بگیریم.

انتهای پیام

captcha