بسیجیان و ملت ایران دشمنان را مأیوس و توطئه‌ها را خنثی می‌کنند
کد خبر: 3747430
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
غضنفرآبادی:

بسیجیان و ملت ایران دشمنان را مأیوس و توطئه‌ها را خنثی می‌کنند

گروه اجتماعی ـ رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت: بسیجیان و ملت ایران با شجاعت و مردانگی، دشمنان را مأیوس و توطئه‌ها را خنثی می‌کنند و تمام فتنه‌های دشمن شکست خواهد خورد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس دادگاه انقلاب تهران دیروز یکشنبه، 25 شهریور در حاشیه رزمایش اقتدارعاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله 2 در فهرج گفت: بسیجیان در جای جای میهن اسلامی مدافعان حق و حقیقت هستند.
وی با بیان اینکه پایداری در جبهه حقیقت بزرگ‌ترین صفت برای مردان خداست، افزود: اسلام به ما نیاز ندارد بلکه ما نیاز به اسلام و حقیقت داریم.
رئیس دادگاه انقلاب تهران با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان کرد: ولایت فقیه ادامه حرکت اولیاء، انبیا و ائمه معصومین است.
غضنفرابادی بر هوشیاری مردم و مسئولان در مقابل توطئه‌های دشمنان تأکید و عنوان کرد: در شرایط کنونی که دشمن با تمام توان تبلیغات خود را علیه کشورمان به‌کار گرفته باید هوشیار باشیم.
وی تصریح کرد: بسیجیان و ملت ایران با شجاعت و مردانگی، دشمنان را مأیوس و توطئه‌ها را خنثی می‌کنند و تمام فتنه‌های دشمن شکست خواهند خورد و با فتنه‌های آینده نیز مبارزه خواهیم کرد و آنها از نیز از بین خواهیم برد.
رئیس دادگاه انقلاب تهران اظهار کرد: با تمام توان از انقلاب اسلامی و از ولایت فقیه و کشور دفاع خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی، امام جمعه فهرج با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: تحریم‌ها، اتحاد و انسجام ملت ما را بیشتر کرده است و ملت ما همواره با تمام توان از انقلاب دفاع می‌کنند.
وی با اشاره به توان دفاعی کشورمان افزود: ملت ایران ملتی قدرتمند است و در شرایط فعلی وظیفه ما آمادگی قدرت دفاعی و قدرت اقتصادی است که باید آن را افزایش دهیم و نباید متکی به ذخایر نفتی باشیم.
انتهای پیام

captcha