تقویت انسجام ملی؛ هدف برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)
کد خبر: 3744992
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

تقویت انسجام ملی؛ هدف برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه لرستان تقویت انسجام ملی را هدف شاخص برگزاری همایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در لرستان برشمرد و گفت: وحدت ایستادگی و پیشرفت به‌عنوان شعار این رزمایش در نظر گرفته شده است.

تقویت انسجام ملی؛ هدف برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)

به گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز شنبه، ۱۷ شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش‌های استانی امنیتی و دفاعی توسط سپاه، خاطرنشان کرد: به لحاظ تهدیدهای توخالی آمریکا، فردا رزمایشی با عنوان سپاهیان محمد رسول‌الله با حضور ۳۴ گردان بیت‌المقدس، شش گردان امام علی(ع) و کوثر خواهران سپاه لرستان برگزار خواهد شد.
وی در خصوص نحوه برگزاری این رزمایش گفت: بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش فردا صبح در مراکز نواحی تجمع خواهند کرد بعد از آن در راهپیمایی پیاده در سطح شهرها حضور می‌یابند و سپس راهی اردوگاه‌های تعریف شده با عنوان اردوگاه قدس می‌شوند.
کشکولی برگزاری راهپیمایی شبانه و اجرای عملیات‌های آشنایی با رزم انفرادی از دیگر برنامه‌های این رزمایش دانست و با ذکر این مطلب که هدف رزمایش تقویت انسجام ملی است، ادامه داد: هر زمان که دشمن نظام اسلامی ایران را تهدید کرده است بسیجیان با حضور خود به صحنه آمدند.

مردم؛ سلاح استراتژیک نظام اسلامی ایران
فرمانده سپاه لرستان با بیان این‌که سلاح استراتژیک نظام مردم هستند، خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد جنگ روانی به‌دنبال تضعیف ارتباط مردم با نظام است.
وی تقویت روحیه نیروهای عمل کننده بسیج و تقویت انسجام ملی و اثبات اینکه مردم ما بعد از چهل سال حامی انقلاب هستند را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش برشمرد و گفت: همه مسئولان ما با رای مردم روی کار آمدند این در حالی است که قشر بسیج حاضر است از دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی ایران دفاع کند.

وحدت، ایستادگی و پیشرفت؛ شعار رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)
کشکولی وحدت ایستادگی و پیشرفت شعار رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) برشمرد و گفت: مردم در قاموس وحدت مطالبه‌گری داشته باشند چراکه کشور ما به‌دلیل پیشرفت‌های بزرگ مورد بغض دشمنان است و امروز بغض دشمنان به نهایت رسیده است.

اعزام ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم تا ۲۲ شهریور خبر داد و گفت: این گروه‌ها با تنوع دانش‌آموزی، دانشجویی، بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی روانه مناطق محروم شدند این در حالی‌است که روز ۱۸ شهریور حضور تمام این گروه‌ها در حاشیه شهرها خواهد بود.

انتهای پیام

captcha