خدمت به مردم، دشمنان نظام را ناامید می‌کند
کد خبر: 3743100
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

خدمت به مردم، دشمنان نظام را ناامید می‌کند

گروه سیاسی ـ فرمانده سپاه استان البرز بر افزایش خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم، دشمنان نظام را ناامید می‌کند.

خدمت به مردم؛ دشمنان نظام را ناامید می‌کند

به گزارش ایکنا از البرز، سردار یوسف مولایی، 10 شهریور در نشست خبری رزمایش سراسری اقتدارعاشورایی بسیج با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش، اظهارکرد: تقویت روحیه حمایت از نظام و مردم مهم‌ترین هدف برگزاری این رزمایش است.
وی با اعلام اینکه این رزمایش در استان‌های مختلف اجرا می‌شود، گفت: بخش نخست رزمایش عاشورایی امروز در البرز آغاز شد و بخش دوم آن نیز از دوازدهم شهریور آغاز می‌شود.
این مسئول در ادامه به ظرفیت خدمت‌رسانی سپاه به مردم اشاره کرد و گفت: طی این سال‌ها خدمات‌رسانی سپاه به مردم به نحو احسن انجام‌شده و سپاه همیشه و در هر شرایطی حامی مردم بوده است.
مولایی اقداماتی از جمله پل‌سازی، جاده‌سازی، لوله‌کشی آب روستایی، ساخت خانه عالم، مسجد و مدرسه، اجرای طرح‌های آموزشی و فرهنگی و ساخت کارگاه‌های اشتغال‌زایی را ازجمله این خدمات دانست و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، سپاه با توان بیشتر و افزایش تعداد جهادگران وارد فاز خدمات‌رسانی می‌شود.
فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه در حال حاضر 60 گروه جهادی آماده اعزام به مناطق مختلف البرز هستند، گفت: برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم همه مسئولان باید همت کنند چرا که نحوه عملکرد مسئولان و افزایش خدمت به مردم دشمنان نظام را ناامید می کند.
انتهای پیام./

captcha