رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) در قزوین آغاز می‌شود
کد خبر: 3743026
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
فردا؛

رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) در قزوین آغاز می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد- جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) در سطح استان قزوین از فردا، دهم شهریورماه به مدت ۲ روز با حضور ۱۶ گردان از استان شروع می‌شود.

 آغاز رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) در استان قزوین از فردا

به گزارش ایکنا از قزوین، عباس برزگر، جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در نشست خبری که پیش از ظهر امروز 10 شهریور به‌منظور تشریح برنامه‌های رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) 2 در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای گره‌گشایی هر چه بیشتر از مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف است تا در خدمت به اقشار مختلف مردم در نظام جمهوری اسلامی همت شود.
وی افزود: امروز دغدغه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف کشور گریبان گیر جامعه است لذا هر کسی در هر جایگاه و شغلی که است با توجه به اختیارات خود باید در مسیر حل آن گام بردارد.
برزگر خاطرنشان کرد: در سال 1365 اولین رزمایش محمد رسول‌الله (ص) در استان قزوین به‌منظور ساماندهی کاروان بزرگی از نیروها جهت اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل انجام شد و این رزمایش در گام بعدی خود در چند روز آینده نیز بار دیگر با عنوان رزمایش محمد رسول‌الله (ص) 2 در سطح کشور از 9 شهریور تا 29 شهریورماه برگزار خواهد شد.
جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) در سطح استان قزوین نیز از فردا یازدهم شهریورماه به مدت 2 روز با حضور 16 گردان از برادران نظامی و بسیجی استان شروع خواهد شد.
وی اعلام کرد: همچنین در ایام هفته دفاع مقدس نیز رزمایش محمد رسول‌الله (ص) سراسری به‌صورت واحد در استان قزوین و دیگر استان‌ها برگزار خواهد شد که در تهران با تجمع یک‌صد هزار نفر و در استان قزوین نیز تجمع 20 هزارنفری را خواهیم داشت.
این مسئول یادآور شد: در رزمایش محمد رسول‌الله (ص) استان قزوین 16 گردان بیت‌المقدس استان فراخوانده خواهند شد و بعد از سازمان‌دهی با رمز یا رسول‌الله (ص) عظمت و اقتدار نیروهای مسلح را به دشمنان نشان خواهند داد.
برزگر اضافه کرد: در این رزمایش به دنبال اهدافی چون نمایش توانمندی‌ها و عظمت نیروهای نظامی و بسیجی، ایجاد و ارتقاء آمادگی هر چه بیشتر و ساماندهی نیروها، تضعیف و ناامیدی کردن دشمنان، تقویت روحیه ملی و اعتلای هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.
وی تصریح کرد: مأموریت‌های پیش‌بینی‌شده در این رزمایش در بخش‌های مختلفی چون آموزشی، تهاجمی، امدادی، امنیتی، رزمی و نظامی خواهد بود و در کنار حضور 16 گردان در رزمایش، مردم مناطق منفصل شهری نیز از حضور 150 گروه جهادی در سطح استان در راستای اجرای برنامه‌های جهادی و خدماتی بهره‌مند خواهد شد.
جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان تأکید کرد: بی‌شک برگزاری چنین رزمایش‌هایی می‌تواند بر عزت و اقتدار هر چه بیشتر نظام اسلامی افزوده و زمینه شکست هر چه بیشتر و افتضاح آلود دشمنان، دنیای استکبار به‌ویژه آمریکا و اسرائیل را فراهم سازد.

انتهای پیام

captcha