برگزاری رزمایش خدمت‌‍رسانی محمد رسول‌الله در استان قزوین
کد خبر: 3742605
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

برگزاری رزمایش خدمت‌‍رسانی محمد رسول‌الله در استان قزوین

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج جهادسازندگی استان قزوین از برگزاری رزمایش خدمت‌‍رسانی محمد رسول‌الله اردوهای یک، سه، هفت و 10 روزه با اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خبر داد.

 برگزاری رزمایش خدمت‌‍رسانی محمد رسول‌الله در استان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حمیدرضا اله‌بداشتی مسئول بسیج جهادسازندگی استان قزوین ظهر امروز 7 شهریور در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه به‌منظور تشریح برنامه‌های رزمایش خدمت‌‍رسانی محمد رسول‌الله اظهار کرد: رسانه یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین عناصر تأثیرگذار در هر جامعه‌ای است که می‌تواند رسالت خود را در برابر توطئه‌های دشمنان به سرانجام برساند.
وی افزود: امروز دشمنان با استفاده از ابزار رسانه کمر همت برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی و ناامید کردن مردم از ادامه مسیر انقلاب بسته‌اند و در یک جنگ نابرابر اقتصادی و روانی توطئه‌های خود را عملیاتی می‌کند.
مسئول بسیج جهادسازندگی استان قزوین تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به‌واسطه رهبری حکیم و قدرتمند و پای‌کار بودن ملت در برابر این توطئه‌ها پایدار خواهد بود و رسانه‌های انقلابی نیز می‌توانند با انعکاس اخبار امیدبخش و نقدهای تأثیرگذار بر حل هر چه بیشتر مشکلات جامعه یاری رساند.
وی بابیان اینکه سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال حفظ دستاوردهای انقلاب است، گفت: اگر در دوران دفاع مقدس پرچم سپاه و بسیج در کنار ملت غیور ایران نبود مشخص نبود که امروز کشور ما زیر چکمه‌های کدام دشمن قرار داشت.
اله‌بداشتی تأکید کرد: انقلاب اسلامی گام‌به‌گام در مقابله با خناس‌ها و بدخواهان انقلاب ایستاده و پیچ‌های تندی را پشت سر گذاشته‌اند.
وی با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج مردم محور و همراه با ملت است، ابراز کرد: ما تمام‌قد در عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد و معیشت مردم همراه با آنان هستیم تا آنان بدانند مسئولانی انقلابی در کشور وجود دارد که دلشان با مردم است و برای خدمت‌رسانی به آن‌ها از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.
مسئول بسیج جهادسازندگی استان قزوین با اشاره به رزمایش خدمت‌‍رسانی محمد رسول‌الله در استان قزوین برای خدمت گذاری به مردم عنوان کرد: این رزمایش باهدف خدمتگزاری به مناطق کمتر توسعه‌یافته و منفصل شهری با حضور 150 گروه جهادی در 7 شهرستان با همکاری 20 قشر بسیج و نیروهای سپاه در سطح استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در این رزمایش دستگاه‌های اجرایی، شهرداری و برخی دیگر از نهادها با محوریت سپاه و بسیج برای ارائه خدمات معیشتی، سلامت، آموزشی، کارآفرینی و اشتغال، ارائه وام‌های کم‌بهره، توانمندسازی، برگزاری اردوها و خیمه‌های فرهنگی حاضر خواهند بود.
اله‌بداشتی با اعلام اینکه در این رزمایش اردوهای یک، سه، هفت و 10 روزه با اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برگزار خواهد شد، تشریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این رزمایش برپایی میز خدمت در این مناطق خواهد بود که در آن از مدیران استان دعوت‌شده تا در جمع مردم حاضر و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرارگرفته و برای حل‌وفصل آن‌ها اقدام کنند.
مسئول بسیج جهادسازندگی استان قزوین در پایان با تأکید بر اینکه ارائه خدمات اجتماعی و مردم یاری برای ایجاد روحیه امید و تقویت باور مردم نسبت به‌نظام خود است، خاطرنشان کرد: در طول این رزمایش که ادامه‌دار نیز خواهد بود تلاش می‌کنیم روحیه امید و نشاط را در مردم دمیده و برای رفع برخی از چالش‌های موجود در جامعه اقدام جهادی و انقلابی انجام دهیم.

انتهای پیام

captcha