خراسان‌شمالی میزبان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما شد
کد خبر: 3742311
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

خراسان‌شمالی میزبان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما شد

گروه فرهنگی-مدیر کل صدا و سیمای خراسان‌شمالی گفت: در مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما، پرچم جشنواره بیست و دوم به محمد رضا خباز استاندار خراسان‌شمالی تحویل شد.

خراسان‌شمالی میزبان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما شد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان، حمید قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای خراسان‌شمالی اظهارکرد: در آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما که با حضور عبدالعلی علی عسکری، رییس رسانه ملی، و برخی از مدیران شبکه های استانی و استانداران برگزار شد، «گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها» عهده دار برگزاری جشنواره بیست و دوم این رویداد بزرگ فرهنگی و رسانه ای شد.
وی افزود: خراسان‌شمالی با توجه به قابلیت‌های فراوان و تا حدی ناشناخته اقلیمی جغرافیایی، فرهنگی هنری، صنعتی و کشاورزی، امیدوار است بتوانداز فرصت عظیم رسانه‌ای این جشنواره، برای معرفی استعدادها و ظرفیت‌های خود در عرصه ملی و بین المللی، بهره گیرد.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌شمالی استاندارد سازی تولیدات مراکز، ایجاد بستر رقابت سالم بین برنامه سازان، فراهم شدن فرصت بهتر دیده شدن فعالیت هنرمندان و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره تولیدات مراکز دانست.
قربانی جم از درخشش برنامه سازان شبکه اترک با کسب هشت دیپلم افتخار و دو شایسته تقدیر در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها خبر داد، افزود : در بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها که در مجتمع رفاهی چغاخور استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، از 10 اثر خراسان‌شمالی در بخش اصلی و جنبی بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها تقدیر شد.
مدیر کل صدا و سیمای خراسان‌شمالی با اشاره به ارسال ۱۰ هزار اثر برای داوری به دبیرخانه این جشنواره، گفت: بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما، با حضور آثاری از 33 مرکز استانی از 3تا ۵ شهریور برگزار شد.
قربانی جم افزود : در نخستین روز این جشنواره ،گزارش مستند تولیدی مرکز خراسان‌شمالی با عنوان «وقتی آرزوی آناگل، گل می‌کند»، اثری از بهنام یزدانی موفق به کسب دیپلم افتخار شد و عنوان بهترین گزارش خبری را کسب کرد.
همچنین تیتراژ خبر استان ، اثر میثم محمدی و مستند خبری دالنجان اثر بهنام یزدانی شایسته تقدیر شدند.
مدیر کل صدا و سیمای استان گفت : خانم فاطمه نیستانی در بخش طراحی پوستر معاونت فضای مجازی موفق به کسب عنوان برتر شد.
وی ادامه داد: در بخش موسیقی برای بهترین طراحی و خوانندگی آهنگ «طوفان» امیر بدیعی موفق به کسب دیپلم افتخار و کسب رتبه برتر شد و دیپلم افتخار و عنوان بهترین تنظیم کننده در بخش موسیقی به مجتبی ابوالقاسم پور رسید.
قربانی جم عنوان کرد: دیپلم افتخار و عنوان پژوهشگر برتر در بخش ویژه شعار سال به مرتضی قنبر آبادی تعلق گرفت.
حمید قربانی جم درباره برترین های بخش صدا،گفت : دیپلم افتخار و رتبه برتر بهترین برنامه ترکیبی نمایشی به برنامه خانواده خونمون به تهیه کنندگی مریم سلمانی طبری اهدا شد.
وی یادآورشد:دیپلم افتخار و رتبه بهترین صدابردار برنامه ترکیبی نمایشی به حمید رضا پورهاشمی صدابردار برنامه «خونمون» تقدیم شد و دیپلم افتخار و رتبه برتر در بخش بهداشت و سلامت به برنامه «طلوع بچه دره» به تهیه کنندگی خانم خیرالنسا احمدی تعلق گرفت.

captcha