لزوم بهره‌برداری از مرکز درمان ناباروری در جهاددانشگاهی
کد خبر: 3741051
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
استاندار خراسان‌شمالی تأکید کرد:

لزوم بهره‌برداری از مرکز درمان ناباروری در جهاددانشگاهی

گروه اجتماعی ــ استاندار خراسان‌شمالی به مناسبت هفته دولت از جهاددانشگاهی و مرکز درمان ناباروی و کارگاه تولیدی و آموزشی پرورش قارچ این واحد بازدید کرد و بر لزوم بهره‌برداری از مرکز ناباروری این مرکز تأکید کرد.

تاکید استاندار خراسان‌شمالی بر لزوم بهره برداری مرکز درمان ناباروری و عملیاتی سازی تفاهم نامه جهاددانشگاهی و استانداری

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، محمدرضا خباز، استاندار خراسان شمالی عصر روز گذشته، 2 شهریورماه در بازدید از جهاددانشگاهی این استان بر لزوم بهره‌برداری مرکز درمان ناباروری و عملیاتی شدن کامل تفاهم‌نامه جهاددانشگاهی و استانداری تأکید کرد.
وی ادامه داد: متعهد هستیم آنچه را که در تفاهم نامه منعقده میان جهاددانشگاهی و استانداری خراسان شمالی آمده است، به طور کامل عملیاتی کنیم که برای استان و برای جهاددانشگاهی منشأ خیر و برکت خواهد بود.
استاندار خراسان شمالی گفت: جهادانشگاهی یکی از نهادهای انقلابی و یکی از نعمتهایی است که بعد از انقلاب با هدایت ها و راهنمایی های حضرت امام(ره) نصیب ملت ایران شد.
خباز با اشاره به اینکه ما در هر جا بودیم جهاددانشگاهی یکی از بازوان فکری بوده و علاقه‌مندانه در جهت توسعه همکاری کرده است و ان‌شاءالله در استان خراسان شمالی نیز اینگونه باشد،‌ گفت: جهاددانشگاهی ترکیبی از دو نام مقدس جهاد و دانشگاه است و این نهاد هم کار پژوهشی و دانشگاهی انجام می دهد و هم جهادگرانه کار می کند، نخستین چیزی که در اینجا مهم است عشق و علاقه وافر است و کار در جهاددانشگاهی یک کار عادی و معمولی نیست.
وی همچنین با اشاره به کارگاه تولیدی و آموزشی پرورش قارچ جهاددانشگاهی اظهار کرد: کار تولید قارچ در این نهاد کار بسیار خوبی بود که از هیچ به محصول رسیده اند و انشاالله این نمونه در سطح استان و کشور ترویج بشود.
وی با اشاره به طرح مشاغل خانگی دولت اظهار کرد: این کار در گارگروه اشتغال به جهاددانشگاهی سپرده خواهد شد تا این الگوی نمونه در روستاها ترویج شود.
دکتر رضا شاهین فر، رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی نیز در این بازدید به ارائه دستاوردهای این نهاد در حوزه های مختلف پرداخت و با اشاره به طرح راه اندازی مرکز ناباروی اظهار کرد: طی همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی، فضا، تجهیزات و نیروی انسانی این مرکز تامین شده و با تزریق اعتبار از سوی استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی همچنین عملیاتی شدن تفاهم نامه منعقده میان استانداری و جهاددانشگاهی را گامی موثر برای توسعه استان خراسان شمالی و کمک به خدمت به مردم دانست.

انتهای پیام

captcha