کانون‌های فرهنگی؛ ظرفیتی برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3736126
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

کانون‌های فرهنگی؛ ظرفیتی برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی

گروه اجتماعی- کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه کانون‌های فرهنگی را ظرفیتی بسیار خوب برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راه‌کارهای مناسب برای مقابله با آن دانست.

کانون‌های فرهنگی؛ ظرفیتی برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی

سیروس امیری، کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: رشد فرهنگی و ارتقاء باورها و ارزش‌های دینی و اخلاقی جوانان از وظایف مهم کانون‌های فرهنگی و تبلیغی است.
وی با اشاره به وظایف کانون‌های فرهنگی، افزود: با روش‌های درست می‌توان در ارتقاء معنویت این نسل سرنوشت‌ساز تأثیرگذار بود.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: دوران جوانی بهترین فرصت برای نیل به اهداف بلند و موفقیت‌های بزرگ و رشد علمی و معنوی است.
امیری تصریح کرد: باید زمینه حضور جوانان در اماکن معنوی را فراهم کنیم و این امر با کمک نهادهای فرهنگی و دینی و متولیان امر اماکن پذیر است.
وی به نقش مراکز فرهنگی در ارتقاء سلامت رفتاری فرد و جامعه اشاره کرد و گفت: ارائه راه‌کارهای مناسب برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی از وظایف کانون‌های فرهنگی است.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه بر حوزه فعالیت فرهنگی در مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و افزود: با حضور در مدارس گام‌های بلندی برداشته می‌شود.
وی در پایان با تأکید بر حضور کانون‌های فرهنگی در روستاها اظهار کرد: باید از حضور کانون‌های فرهنگی در روستاها توسط نهادها و متولیان فرهنگی حمایت کنیم و مطمئنا آثار آن را در جامعه احساس می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha