ظرفیت علمی و خدماتی جهاد دانشگاهی در راستای تقویت نظام است
کد خبر: 3735940
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

ظرفیت علمی و خدماتی جهاد دانشگاهی در راستای تقویت نظام است

گروه فرهنگی - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ساختار و بنیان این نهاد انقلابی در چارچوب گفتمان امام راحل(ره) و براساس منویات مقام معظم رهبری است، بیان کرد: ظرفیت علمی، خدماتی، تولیدی و فرهنگی در راستای تقویت نظام بوده و باید برای ارتقاء عملکرد، بیشتر از این نهاد انقلابی حمایت شود.

ظرفیت علمی و خدماتی جهاد دانشگاهی در راستای تقویت نظام بوده است

حسن بهرام‌نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی اظهار کرد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی طی این مدت از نظر کمی و کیفی تفاوت داشته به طوریکه در زمینه‌های علمی، فرهنگی و اجرایی عملکرد قابل‌قبولی از خود به نمایش گذاشته است و در واقع به منزله یک تکیه‌گاه و پیشتوانه علمی و فرهنگی برای نظام و انقلاب اسلامی تلقی می‌شود و می‌طلبد در زمینه تخصیص اعتبار به آن توجه شود.
وی در رابطه با پتانسیل این نهاد انقلابی اعلام کرد: ظرفیت علمی، خدماتی، تولیدی و فرهنگی با توجه به روحیه انقلابی جهاددانشگاهی در راستای تقویت نظام بوده و باید برای ارتقاء عملکرد، بیشتر از این نهاد انقلابی حمایت شود.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ساختار و بنیان این نهاد انقلابی در چارچوب گفتمان امام راحل(ره) و براساس منویات مقام معظم رهبری است، بیان کرد: جهاددانشگاهی در راستای اهداف نظام حرکت، ارتقاء و پیشرفت چشمگیری داشته است.
وی در پایان با تأکید بر موفق بودن جهاددانشگاهی طی سالیان گذشته عنوان کرد: امروز با پیشرفت تکنولوژی از نظر کمی و کیفی کارهای بهتری در این نهاد انقلابی انجام گرفته است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۳
0
0
این آقای نماینده هم ماشاالله در همه زمینه ها وارد ، مطلع ، کارشناس، و خلاصه عند همه مسائل است .
captcha