ترویج فرهنگ قرآنی در مناطق آسیب‌پذیر مورد تأکید است
کد خبر: 3732015
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
کرمی:

ترویج فرهنگ قرآنی در مناطق آسیب‌پذیر مورد تأکید است

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در مناطق آسیب‌پذیر مهم‌ترین اولویت مورد تأکید در اداره امور قرآنی است.

ترویج فرهنگ قرآنی در مناطق آسیب‌پذیر مورد تأکید است

علی کرمی، کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در مناطق آسیب‌پذیر مهم‌ترین اولویت در اداره امور قرآنی است.
وی افزود: فرهنگ قرآنی را باید در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان ترویج و گسترش داد.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی در جامعه باید از سوی متولیان این حوزه مورد توجه قرار گیرد و برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای گسترش این فعالیت‌ها انجام شود.
کرمی درادامه با اشاره به اهمیت برگزاری مجالس و محافل قرآنی در مناطق آسیب‌پذیر تصریح کرد: دشمن با هدف قرار دادن آرمان‌ها و باورهای جوانان ما سعی در از بین بردن فرهنگ دینی ما دارد.
برنامه‌ریزی عملیاتی برای فعالیت‌های قرآنی
وی با اشاره به اینکه پناه بردن به قرآن بهترین گزینه برای کم کردن آسیب‌ها است، افزود: دشمن می‌داند جوانان با بهره‌گیری از اندیشه‌ قرآنی از گزند آسیب‌ها در امان‌اند.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: باید با شناسایی آسیب‌ها و نقص‌ها در حیطه فعالیت‌های قرآنی در مناطق آسیب‌پذیر جایگاه قرآن را ارتقاء ببخشم.
کرمی گفت: باید تعریفی خاص و مؤثر در جریان فعالیت‌های قرآنی مناطق آسیب‌پذیر پیاده کنیم و در این راستا نیازمند بازنگری برنامه‌ها در این حیطه هستیم.
وی درپایان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ عملیاتی برای فعالیت‌های قرآنی در مناطق آسیب‌پذیر باید دید که چه برنامه و رویکردهایی باید مد نظر باشد.
انتهای پیام

captcha