افتتاح شش پروژه‌ گردشگری در خراسان رضوی
کد خبر: 3712223
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
با حضور معاون رئیس جمهور صورت گرفت؛

افتتاح شش پروژه‌ گردشگری در خراسان رضوی

گروه فرهنگی- رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با افتتاح شش پروژه میراث فرهنگی و گردشگری، 570 شغل در خراسان رضوی ایجاد شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، علی‌اصغر مونسان، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم افتتاح شش پروژه گردشگری و میراث فرهنگی که امروز 17 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، گفت: خراسان رضوی یکی از استان‌های شاخص در حوزه ساخت هتل و اقامتگاه است و در این استان 129 پروژه ساخت هتل وجود دارد که به ظرفیت اقامتی استان 34 هزار تخت اضافه می‌کند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر هزار و 700 پروژه در حوزه گردشگری در کشور در حال عملیاتی شدن است و پیش‌بینی می‌شود هزار و 250 پروژه تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

مونسان در مورد پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسید نیز توضیح داد: افتتاح هتلی در طرقبه با زیربنای سه هزار متر امروز انجام گرفت که این هتل از بزرگترین هتل‌های کشور به شمار می‌رود و در آن 400 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته و 180 شغل ایجاد شده است، همچنین هتل سه ستاره دیگری نیز با زیربنای 2 هزار و 800 متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: فاز اول سایت موزه سنگ‌بست فریمان دارای آثار معماری دوره غزنویان در مساحت 6 هکتار و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کاشمر و جوین نیز در حوزه اقامتی و هتلی در مشهد در 16 طبقه و 295 تخت از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده امروز به شمار می رود.

انتهای پیام

captcha