سهم فرهنگ از بودجه ارشاد البرز؛ فقط 50 میلیون تومان
کد خبر: 3704211
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

سهم فرهنگ از بودجه ارشاد البرز؛ فقط 50 میلیون تومان

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: تنها 50 میلیون تومان از بودجه سال گذشته ارشاد البرز صرف انجام کارهای فرهنگی شده است.

به گزارش ایکنا از البرز، ناصر مقدم در نشست مطبوعاتی پیش از ظهر امروز دوشنبه(20 فروردین) با اشاره به برنامه‌های پیش روی اداره کل ارشاد در سال جاری، اظهار کرد: برگزاری جشنواره شعر وطن، راه‌اندازی انجمن مفاخر استان، برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری اقوام و برگزاری جشن شایستگان عرصه هنر و رسانه تنها بخشی از برنامه‌های امسال است.
وی افزود: در نظرداریم امسال در حوزه فرهنگ و هنر استان گام‌های بلندی برداریم که این امر نیازمند تعامل سایر دستگاه‌ها و هنرمندان استان است.
این مسئول بیان کرد: برای افزایش تعداد برنامه‌های فرهنگی و هنری استان در نظر داریم تا از ظرفیت سخت افزاری سایر دستگاه‌ها که تا کنون بلا استفاده مانده بهره بگیریم.
مقدم تاکید کرد: هنرمندان برای خلق و ارائه آثار جدید در رشته‌های مختلف به فضای مناسب نیاز دارند که دستگاه‌ها می‌توانند بخشی از این نیاز را برآورده کنند.
وی در ادامه به بودجه سال گذشته ارشاد البرز اشاره کرد و گفت: بودجه سال گذشته اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز 6 میلیارد و 350 میلیون تومان بود که 6 میلیارد آن صرف هزینه‌های جاری، پرداخت حقوق کارکنان شد و تنها 50 میلیون تومان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی باقی ماند این یعنی سال گذشته بیش از 6 میلیارد تومان هزینه شده تا 50 میلیون تومان کار فرهنگی در استان انجام شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز ابرازکرد: سال گذشته اعتبارات ارشاد برای انجام برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی در حد صفر بوده و امید است امسال با افزایش بودجه گشایشی در این بخش اتفاق بیفتد.
انتهای پیام./

 

captcha