مردم ایران تا پای جان از ارزش‌های نظام اسلامی دفاع می‌کنند
کد خبر: 3693111
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

مردم ایران تا پای جان از ارزش‌های نظام اسلامی دفاع می‌کنند

گروه سیاسی- فرمانده دانشگاه دافوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بدانند مردم تا پای جان برای دفاع از ارزش‌های اسلامی ایستادگی می‌کنند و خون می‌دهند.

به گزارش ایکنا از البرز، سردارسرتیپ دوم پاسدار بهرام حسینی‌مطلق، 30 بهمن در سومین یادواره سرداران و 136 شهید تدارکات وپشتیبانی سپاه استان البرز که در حسینیه ثارالله کانون بسیج جوانان سپاه این استان برگزار شد، اظهارکرد: مردم نقش موثری در رساندن امکانات به جبهه‌های جنگ داشتند.
وی گفت: مردم در دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه جوان‌هایشان را برای نبرد حق علیه باطل فرستادند، از جبهه‌ها هم پشتیبانی کرده و حتی هزینه مهمات را نیز پرداختند.
این مسئول بیان کرد: شهدا قدر این انفاق را دانستند و با خون خود از مردم و خاک این مرزو بوم دفاع کردند و امروز به برکت این خون‌های مطهر جمهوری اسلامی با عزت و سربلندی به پیش می‌رود.
حسینی‌مطلق در ادامه به نقش رزمندگان تدارکات اشاره کرد و گفت: رزمندگان تدارکات و پشتیبانی گمنام خدمت کردند و به شهادت رسیدند.
این مسئول همچنین به نقشه‌های شوم دشمنان اشاره و ابرازکرد: دشمنان نظام از بیداری اسلامی که توسط ایران در منطقه شکل گرفته هراس دارند و از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند تا حکومت اسلامی را نابود کنند.
فرمانده اسبق سپاه البرز بیان کرد: دغدغه دشمن این است که خود را حفظ کند چون گروه‌هایی که شکل گرفته‌اند دمار از روزگار رژیم صهیونیستی درآورده‌اند.
فرمانده اسبق سپاه استان البرز اضافه کرد: در هر جبهه ای که انقلابی عمل کرده ایم و به شهدا اقتدا کرده ایم نتیجه آن را هم دیده ایم.
وی گفت: گروه‌های انقلابی کابوسی شده‌اند برای دشمنان و رژیم اشغالگر قدس به طوری که بزرگ‌ترین دغدغه آن‌ها این است که آِیا 25 سال آینده را می‌بینند یا نه.
فرمانده دانشگاه دافوس سپاه گفت: دفاع از حق و حمایت از مظلوم در نظام اسلامی ایران به یک فرهنگ افتخارآفرین تبدیل شده است، دشمنان بدانند مردم تا پای جان برای دفاع از ارزش‌ها ایستادگی می‌کنند و خون می‌دهند.
انتهای پیام./

 

captcha