راه‌اندازی اولین مرکز اسکان زمستانی کارتن‌خواب‌ها در زاهدان
کد خبر: 3680095
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

راه‌اندازی اولین مرکز اسکان زمستانی کارتن‌خواب‌ها در زاهدان

گروه اجتماعی: اولین مرکز اسکان زمستانی کارتن‌خواب‌ها، معتادان و افراد بی سرپناه صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان در خیابان مجدیه زاهدان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، اولین مرکز اسکان زمستانی کارتن‌خواب‌ها، معتادان و افراد بی سرپناه صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان در خیابان مجدیه زاهدان راه اندازی شد.
عبدالرحمن شهنوازی، سرپرست فرمانداری زاهدان در این خصوص بیان کرد: فرا رسیدن فصل سرما و یخبندان‌های شبانه از یک سو و لزوم ساماندهی کارتن خواب‌های شهر نیز از سوی دیگر باعث شد تا مسئولان در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.
وی با بیان اینکه افراد بی سرپناه می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از این مکان استفاده کنند، افزود: مرکز اسکان موقت کارتن‌خواب‌ها با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی از جمله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، شهرداری، هلال احمر، بهزیستی و ناحیه مقاومت بسیج زاهدان راه اندازی شده است.
سرپرست فرمانداری زاهدان اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از این افراد معتاد و یا دارای بیماری‌های عفونی هستند، یک تیم پزشکی در این مرکز مستقر است تا علاوه بر ویزیت رایگان، معاینه و ارائه برخی خدمات درمانی، معتادینی را که تمایل به ترک اعتیاد دارند، به مراکز مراقبتی معرفی کنند.

captcha