آتش زدن هیئات و اماكن مذهبی شور شیعیان را نسبت به دین و ولایت بیشتر می‌كند
کد خبر: 3678614
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
محمدی:

آتش زدن هیئات و اماكن مذهبی شور شیعیان را نسبت به دین و ولایت بیشتر می‌كند

گروه اجتماعی:‌ رئیس كانون مداحان فارس ضمن محكوم كردن آتش زدن هیئات و اماكن مذهبی توسط آشوبگران گفت: این افراد نمی‌دانند به وسیله آتش زدن تكیه امام حسین(ع) و اماكن مذهبی، در حقیقت شور و شعور شیعیان و عاشقان را نسبت به امام حسین(ع)، دین، قرآن، ولایت، رهبری و ارزش‌ها بیشتر می‌شود.

كاظم محمدی، رئیس كانون مداحان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، ضمن محكومیت آتش كشیدن هیئت مذهبی عشاق‌الرقیه(س) شیراز توسط معاندان دین و نظام گفت: قطعاً كسانی كه دست در این كار داشتند و می‌خواهند نام امام حسین(ع) و پرچم و خیمه آن حضرت را آتش بزنند، از همان نسل‌های یزیدیان هستند.

آتش زنندگان هیئات و اماكن مذهبی، از نسل یزیدیان هستند
وی افزود: اینان از نسل‌های همان یزیدیانی هستند كه در حیات حیات امام حسین(ع) روبه‌روی آن حضرت ایستاده و جلوی چشمان امام حسین(ع) خیمه‌هایشان را آتش زدند و بعد از شهادت آن حضرت نیز می‌خواهند نام امام حسین(ع) نباشد در حالی كه به لطف حضرت حق، نام زیبای امام حسین(ع) روز به روز بیشتر در دل‌ها می‌نشیند و دل‌های بیشتری را به خود جذب می‌كند.
محمدی ادامه داد: طبیعتاً كسانی كه این كارها را كردند همان وامانده نسل‌های یزیدیانی هستند كه نمی‌توانند ببینند نام امام حسین(ع) و پرچم آن حضرت همواره در دل‌ها حكومت می‌كند در صورتی كه نمی‌دانند به وسیله آتش زدن تكیه امام حسین(ع) و اماكن مذهبی و مقابله با عشق امام حسین(ع)، در حقیقت شور و شعور شیعیان و عاشقان را نسبت به امام حسین(ع)، دین، قرآن، ولایت، رهبری و ارزش‌ها بیشتر می‌شود.

مخلان نظم و امنیت از آمریكا و آل سعود تغذیه فكر می‌شوند
رئیس كانون مداحان فارس در عین حال این نكته را یادآور شد كه افرادی كه این جنایت‌ها را مرتكب می‌شوند، چند نفر بیشتر نیستند و تعداد آن‌ها اندك است و از جای دیگری و از سوی اربابان خود یعنی آمریكا، رژیم صهیونیستی و آل سعود تغذیه فكری می‌شوند و باید بدانند كه قطعاً امام حسین(ع) نیز آنان را در همین دنیا به جزای اعمال ننگینشان می‌رساند.

عشق به امام حسین(ع) روز به روز بیشتر می‌شود
وی با تأكید بر اینكه عاشقان امام حسین(ع) در طول تاریخ همواره خیمه‌ها و پرچم امام حسین(ع) را پایدار و برقرار نگه می‌دارند، گفت: عشق مردم به امام حسین(ع) و دلباختگی نسبت به آن حضرت روز به روز بیشتر می‌شود و گواه این مطلب نیز برپایی پیاده‌روی اربعین حسینی است كه هر ساله میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا به عشق امام حسین(ع) به راه می‌افتند.
محمدی با بیان اینكه اعضای هیئات مذهبی و خادمان حسینی در حقیقت رهرو راه امام حسین(ع) هستند و این راه با تمام قوا و تا آخرین نفس ادامه می‌دهند، گفت: خیمه‌های حسینی(ع) در حقیقت خیمه‌های فرزندان حضرت زهرا(س) هستند و حرمت دارند و باید این حرمت‌ها نیز حفظ شوند.

 لقمه‌های حرام، شكم یزیدیان زمان را پر كرده است
رئیس كانون مداحان استان فارس اظهار كرد: كسانی كه دست به چنین جنایاتی زده و خیمه‌های حسینی را آتش می‌زنند در حقیقت از نطفه حرام هستند و شكم‌هایشان از حرام پر شده است كه نتوانستند عشق پاك امام حسین(ع) را در دل خود راه دهند، چنانچه امام حسین(ع) نیز در روز عاشورا به یزیدیان همین نكته را یادآور شدند.
وی تأكید كرد كه ما انزجار و بیزاری خود را نسبت به كسانی كه در این ورطه آمده و در صف دشمنان ما این‌گونه حركت كرده و دل آنان را شاد می‌كنند، اعلام كرده و كارهای آنان را محكومت می‌كنیم و امیدواریم كه به دست پرتوان نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و قوه قضائیه این جنایتكاران به مجازات خودشان برسند.

درخواست از نیروهای امنیتی جهت شناسایی و دستگیری هرچه سریعتر عوامل آتش‌سوزی هیئت
محمدی بر لزوم شناسایی و دستگیری هرچه سریعتر این دشمنان دین كه هیئت مذهبی را به آتش كشیده‌اند، تأكید كرد و گفت:‌ ما مشاهده كردیم تمام بچه‌های ارزشی، انقلابی، هیئتی و مذهبی كه به ولایت علاقه‌مند هستند و خونشان با عشق امام حسین(ع) عجین است، برای محكوم كردن جنایت آشوبگران در محل هیئت آتش گرفته گردهم آمدند و وحدت بی‌نظیر خود را به تمام دشمنان دین و نظام نشان دادند.

captcha