کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3677700
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور مبلغان در 100 مسجد شهر مشهد برگزار می‌شود.

عبدالله ابراهیمی، کارشناس آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به منظور اجتماعی شدن مقابل با چالش اجتماعی اعتیاد در مساجد شهر مشهد در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه حدود 100 مسجد در این طرح فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: در هر مسجد 4 کارگاه آموزشی با حضور مردم نمازگزار و مبلغان و مبلغات برگزار می‌شود، علاوه براین مساجدی که برای این طرح در نظر گرفته شده بیشتر مساجد حاشیه شهر و نقاط مبتلا به این مشکل است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه آشنایی با مواد مخدر، اصول پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، راه‌های مقابله با این آسیب اجتماعی با رویکرد اسلامی ودینی، از جمله سرفصل‌های آموزشی است که به مخاطبان ارائه داده می‌شود، اظهار کرد: اطلاع رسانی برای این کارگاه‌های آموزشی از طریق ائمه جماعات مساجد انجام می‌شود.
کارشناس آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: این کارگاه آموزشی از اواخر هفته گذشته آغاز شده و تا آخر سال جاری ادامه دارد.
ابراهیمی گفت: این کارگاه‌های آموزشی با حضور مبلغان آموزش دیده در حسینیه‌ها، مساجد و کانون‌های فرهنگی ـ هنری برگزار می‌شود.

captcha