تقدیم ۳۷ هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر
کد خبر: 3674636
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

تقدیم ۳۷ هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر

گروه اجتماعی: فرمانده قرارگاه جواد الائمه(ع) سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر هزینه‌های سنگینی دارد، بطوری که ۳۷ هزار شهید در این راه به مقام شهادت نائل آمده و۱۲هزار نفر نیز جانباز شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، محمد ناظری، فرمانده قرارگاه جواد الائمه(ع) سپاه سلمان استان، صبح امروز در کارگاه مبارزه با اعتیاد که در زاهدان برگزار شد، گفت: قاچاق مواد مخدر و اعتیاد مشکل بزرگی است که جوامع بشری را گرفتار کرده است و در کشور ما نیز متأسفانه روز به روز جوانان بیشتر به سوی مصرف مواد مخدر و محرک گرایش پیدا می‌کنند.
فرمانده قرارگاه جواد الائمه(ع) سپاه سلمان استان افزود: مبارزه با قاچاق مواد مخدر هزینه‌های سنگینی دارد، بطوری که ۳۷ هزار شهید در این راه به مقام شهادت نائل آمده و۱۲هزار نفر نیز جانباز شده‌اند.
وی بیان کرد: قرارگاه جواد الائمه(ع) سپاه، بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، پس از نیازسنجی‌های لازم، رفع معضلاتی همچون حاشیه نشینی، مفاسد اخلاقی طلاق و اعتیاد را در دستور کار خود قرار داده است.
ناظری ادامه داد: قرارگاه مرکزی جواد الائمه (ع) ۴۸۰ شهرستان کشور را با هدف رفع معضل اعتیاد تحت پوشش قرار داده که این رقم در استان سیستان و بلوچستان ۸ شهرستان و ۲۱ محله است.
وی با اشاره به اینکه باید روی مسأله آموزش و فرهنگ‌سازی تأکید شود، بیان کرد: بسیاری از آسیب‌های جامعه در نتیجه ضعف در حوزه فرهنگ و نبود آموزش مناسب در زمینه پیشگیری از مواد مخدر ایجاد شده است.
فرمانده قرارگاه جواد الائمه(ع) سپاه سلمان استان اظهار کرد: پرداختن به مسائل معنوی و تقویت بنیه اعتقادی و باورهای دینی نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

captcha