ترویج گفتمان انقلاب؛ مهمترین وظایف تشکل‌های دانشجویی
کد خبر: 3669065
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

ترویج گفتمان انقلاب؛ مهمترین وظایف تشکل‌های دانشجویی

گروه فرهنگی: نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ترویج گفتمان انقلاب، شتاب بخشیدن به حرکت و پیشرفت علمی، جلوگیری از انقلاب‌زدایی از دانشگاه‌ها و تربیت نیروهای مؤمن و انقلابی را مهم‌ترین وظایف تشکل‌های دانشجویی دانست و اظهار کرد: فعالان تشکل‌های دانشجویی در مسیر خود به هیچ عنوان تسلیم نشده و در مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان  شامگاه شنبه، یازدهم آذرماه در دیدار با تشکل‌های دانشجویی لرستان با تاکید بر ضرورت هوشیاری تشکل‌های دانشجویی و افسران جنگ نرم گفت: تشکل‌های دانشجویی و افسران جنگ نرم با شناخت وظیفه خود به‌صورت آتش به اختیار تصمیم‌گیری و اقدام کنند.
وی از نشانه‌ها و معیارهای حق را ثبات در رأی و عمل برشمرد و ادامه داد: اکنون تقابل حق و باطل، مقابله جبهه استکبار و مقاومت اسلامی و اسلام ناب و اسلام آمریکایی را به وضوح می‌توان مشاهده و باید در این راستا بسیار هوشمندانه عمل کرد.
آیت‌‌الله میرعمادی افزود: مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی صریح و قاطع بوده و کشورمان همواره از ملت‌های مظلوم و فلسطین پشتیبانی کرده و استکبار جهانی در بحث تروریست و حقوق بشر همواره رفتار دوگانه‌ای داشته است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به واژه جنگ نرم و آتش به اختیار، بر مقابله با دشمن تاکیدکرد و ادامه داد: امروز در عرصه مهمی قرار داشته و شاهد جنگ فرهنگی هستیم و می‌بایست با قدرت تشخیص و آتش به اختیار در این حوزه عمل کنیم کمااینکه نهادهای فرهنگی در این راستا نتوانسته‌اند کار شاخصی انجام دهند.
امام‌ جمعه خرم‌آباد با اشاره به وظایف تشکل‌های دانشجویی و افسران جنگ نرم، بیان کرد: از مهم‌ترین وظایف افسران جنگ نرم در جنگ فرهنگی می‌توان به تولید علم، شتاب بخشیدن به حرکت و پیشرفت علمی، جلوگیری از انقلاب زدایی در دانشگاه‌ها و تربیت نیروهای مؤمن و انقلابی اشاره کرد.
وی ادامه داد: باید گفتمان انقلاب بر گفتمان‌های دیگر غلبه پیدا کند، زنده نگه‌داشتن ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب در اولویت اقدامات تشکل‌های دانشجویی و افسران جنگ نرم قرار گرفته و نگاه مثبت به واقعیت‌ها و نقد واقع‌بینانه داشته باشیم.
آیت‌‌الله میرعمادی اضافه کرد: برنامه و اصول فکری امام و رهبری باید در اولویت تمام برنامه‌های تشکل‌های دانشجویی قرار گیرد از سوی دیگر فعالان این حوزه بایستی با حضور به موقع خود در صحنه به بیان مواضع صریح و روشن انقلاب اسلامی بپردازند.
captcha