همایش «یاوران وقف» در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود
کد خبر: 3664294
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

همایش «یاوران وقف» در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از برگزاری همایش یاوران وقف با حضور پیرغلامان، ذاکران و خادمان هیئت امنای مساجد و امامزادگان در شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حمیدرضا نوروزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان گفت: همایش یاوران وقف با حضور پیرغلامان، ذاکران و خادمان هیئت امنای مساجد و امامزادگان در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برگزاری این همایش در راستای تکریم فعالان عرصه ای وقف است، افزود: در همایش یاوران وقف از 5 نفر هیات امنا، خادمین و ... امامزادگان تجلیل به عمل می آید.
وی به برگزاری همایش‌ها و مراسم مختلف مذهبی در طول سال اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان با حضور مسئولان و مراسم یاس نبوی، بصیرت عاشورایی، ضیافت الهی و ولایت علوی از جمله برنامه‌های انجام شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) تجمع لبیک یا رسول الله (ص) در پنج بقعه امامزاده بابا پیرعلی(ع) ، امامزاده ناصر(ع) ، امامزاده علی اصغر(ع) ، امامزاده محمد(ع)  و امامزاده اسماعیل (ع) برگزار می شود.
نوروزی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون  سه وقف در زمینه های ترویج فرهنگ قرآنی، خانه عالم و بیماران سرطانی در شهرستان تویسرکان به ثبت رسیده است.
وی ابراز داشت: حضور در نماز جمعه و برپایی ایستگاه صلواتی به سه هزار نفر از مردم و ارائه خدمات به مردم در سطح امامزادگان این شهرستان از برنامه های دومین روز از دهه وقف است.  


captcha