تولید سریال‌های مذهبی تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد
کد خبر: 3662923
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

تولید سریال‌های مذهبی تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

گروه فرهنگی: مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تاکید برگسترش فعالیت‌های فرهنگی گفت: تولید سریال‌ها و نمایش‌های مذهبی نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، 22آبان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: امروز عصر تبادل اطلاعات و افکار با بهره‌گیری از امکانات مدرن در حوزه رسانه و فضای مجازی است و ما هرچه بتوانیم با ساخت و تولید سریال، فیلم، مستند و حتی انیمشین مذهبی در این فضا نفوذ کنیم به همان میزان توانسته ایم افراد زیادی در جامعه را از انحرافات موجود در این فضا نجات دهیم.
وی افزود: باید به دنبال اثرگذارترین شیوه تبلیغ دین باشیم هرچند که بهره‌گیری از شیوه‌های سنتی به نوبه خود اثرگذار است ولی امروزه خانواده ها در ایران اسلامی بیشتر وقت خود را در فضای مجازی و رسانه‌ها می‌گذرانند.
مسعودی خاطرنشان کرد: باید آموزه‌های دینی و قرآنی را به معنای واقعی در سطح خانواده‌ها و اجتماع پیاده کنیم و این امر با بهره‌گیری از امکانات روز میسر خواهد شد.
این مسئول گفت: پذیرش اسلام و عمل به آموزه‌های آن نیازمند تحمل سختی، دل کندن از دنیا و زرق و برق آن است و کسی که دراین مسیر گام بردارد شک نکند که در دنیا وآخرت سعادت مند خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: یکی از حرکت‌ها و اقدامات خوب سازمان تبلیغات اسلامی ساخت انیمشین، مستند از زندگی و نحوه تبلیغ روحانیون مستقر در سطح استان است که این اقدام با استقبال خوب مردم روبه رو شده است.
وی ابرازکرد: اسلام کامل‌ترین دینی است که خداوند متعال برای هدایت و جهت‌دهی به بشریت نازل کرده و تلاش در جهت نهادینه کردن آموزه‌های این دین مبین از ارزش و اعتبار بسیار بالای در نزد خداوند متعال برخوردار است.

captcha