سالانه 1000 نفر از طلاب حوزه علمیه اصفهان در مسابقات قرآن شرکت می‌کنند
کد خبر: 3642926
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

سالانه 1000 نفر از طلاب حوزه علمیه اصفهان در مسابقات قرآن شرکت می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه اصفهان گفت: سالانه 1000 نفر از طلاب و خانواده‌های‌شان در مسابقات قرآنی حوزه‌ علمیه ثبت‌نام و شرکت‌ می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسین غزالی، کارشناس مسئول قرآن و تهذیب حوزه علمیه  استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: سالانه به‌طور مستمر برنامه‌های تخصصی قرآنی نظیر مسابقات و کلاس‌های آموزشی ترتیل، تجوید، حفظ و تفسیر در رده‌های مختلف سنی در حوزه‌ علمیه اصفهان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: حوزه‌ علمیه اصفهان به لحاظ اجرای برنامه‌های قرآنی و تعداد رتبه‌های برتر قرآنی در سطح کشور جایگاهی بسیار خوبی دارد. مسابقات قرآنی حوزه در و سطح خوب و با کیفت بالایی برگزار می‌شود و چندین سال است که نفرات برتر مسابقات قرآنی کشور از اصفهان برگزیده می‌شوند.
‌غزالی در خصوص استقبال طلاب از برنامه‌های قرآنی حوزه گفت: به دلیل تحول قرآنی که در کشور اتفاق افتاده، استقبال نسبت به گذشته بهتر شده، اما هنوز تا به رسیدن نقطه ایده‌آل فاصله زیادی داریم.
وی از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های حفظ دو ساله قرآن به‌صورت نیمه حضوری خبر داد و گفت: این کلاس‌ها به صورت نیمه حضوری در (هفته سه روز) و کلاس‌های آموزشی تجوید، ترتیل و غیره نیز هفته‌ای یک روز در مجموعه آموزش‌های کاربردی شهید ردانی برای طلاب و خانواده‌‌های آن‌ها برگزار می‌شود.
captcha