هدف اصلی گسترش معارف قرآن کسب زندگی بهتر است
کد خبر: 3640828
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱

هدف اصلی گسترش معارف قرآن کسب زندگی بهتر است

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیاهکل گفت: هدف اصلی گسترش معارف قرآن و نشر فرامین و دستورات الهی برای کسب زندگی بهتر و همراه با معنویت است.

حجت‌الاسلام سید رحمت کیائی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیاهکل در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان در حاشیه دیدار با بانوان قرآنی این شهرستان اظهار کرد: نقش مربی قرآن در یادگیری و آموزش قرآن آموزان بسیار تاثیرگذار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیاهکل گفت: کار در مسیر قرآن کاری مهم و مقدس است و مربیان قرآنی باید سعی کنند تا با بالابردن سطح سواد و اطلاعات قرآنی خود در مسیر صیانت از اهداف و آرمان های ایران اسلامی و ترویج آموزه های قرآنی گام بردارند.

وی پیرامون اهمیت آموزش قرآن در سطح جوانان و نوجوانان اظهار کرد: هرچه جوانان و نوجوانان بیشتر به سمت این کتاب الهی هدایت شوند به همان اندازه مشکلات و معضلات جامعه کاسته خواهد شد، زیرا قرآن و نماز بازدارنده انسان از گناه است.

حجت‌الاسلام کیائی یادآور شد: خوشبختانه مراکز و خانه‌های قرآنی «شهری و روستایی» در بیشتر مناطق شهرستان شکل گرفته و شاهد رونق خوب و مناسبی در انجام فعالیت‌ها هستیم.

این مسئول فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی گسترش معارف قرآن و نشر فرامین و دستورات الهی برای کسب زندگی بهتر و همراه با معنویت است و همه ما باید در این راه تلاش و کوشش نمائیم.

 

 

captcha