شاگردان مرحوم ملک‌زاده راه قرآنی ایشان را ادامه دهند
کد خبر: 3640179
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

شاگردان مرحوم ملک‌زاده راه قرآنی ایشان را ادامه دهند

گروه فرهنگی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: از شاگردان، همکاران و جامعه عزیز قرآنی انتظار می‌رود راه نورانی مرحوم ملک‌زاده که همانا اشاعه فرهنگ قرآنی بود با قوت ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 شهریورماه به مناسبت درگذشت بانوی قرآنی زیبا ملک‌زاده و فرزندان خردسالش پیام تسلیتی صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با کمال تآسف مطلع شدیم سرکار خانم زیبا ملک‌زاده از فعالان خدوم قرآنی و دینی و از حافظان و ناشران معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام به همراه سه فرزند معصوم و خردسالش دارفانی را وداع و به سرای جاوید پرکشیدند.این مصیبت بزرگ و اندوهبار را به خانواده محترم و داغدار ملک‌زاده و امیدی و بستگان آشنایان و شاگردان آن معلم قرآن و اخلاق تسلیت عرض کرده و برای همسر مصدوم آن مرحومه شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم مسئلت می‌کنیم.از شاگردان، همکاران و جامعه عزیز قرآنی انتظار می‌رود راه نورانی ایشان که همانا اشاعه فرهنگ قرآنی بود با قوت ادامه یابد. غفرالله لهم و لنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۳
0
0
معلم مهربانم تو اولین کسی بودی که بین دانش آموزان تبعیضی قائل نبودی مهربان من آن شاءالله که خداوند در آغوشت گیرد
captcha