رفع چالش اجتماعی مواد مخدر نیازمند یک عزم جدی است
کد خبر: 3638765
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
بازوند:

رفع چالش اجتماعی مواد مخدر نیازمند یک عزم جدی است

گروه اجتماعی: استاندار لرستان با اشاره به این‌که اعتیاد بلای خانمانسوز جامعه است و اگر با اعتیاد و مواد مخدر مبارزه نشود به یک تهدید جدی تبدیل می‌شود، اظهار کرد: در استان لرستان یکی‌ از چالش‌های اصلی اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر است این در حالی‌است که برطرف کردن چالش اجتماعی مواد مخدر نیازمند یک عزم جدی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، در آیین تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان،  که امروز سه‌شنبه، ۱۴ شهریورماه در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: امروز دفترچه‌ی شهدای راه مبارزه با موادمخدر مفتوح است و هر چند وقت یک‌بار چه از برادران نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و چه از برادران سپاه در این راه به شهادت می‌رسند.
وی تصریح کرد: در استان لرستان یکی‌از چالش‌های اصلی اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر است این در حالی‌است که برطرف کردن چالش اجتماعی مواد مخدر نیازمند یک عزم جدی است.
‌بازوند با اشاره به این‌که اعتیاد بلای خانمان‌سوز جامعه است، تصریح کرد: اگر با اعتیاد و مواد مخدر مبارزه نشود به یک تهدید جدی تبدیل می‌شود.
استاندار لرستان عنوان کرد: غلامرضا آقامیرزایی در طول مدت سه سال موفق شد مردم را برای مبارزه با موادمخدر پای کار بیاورد، کمااینکه حساسیت لازم نسبت به مبارزه با مواد مخدر در استان به‌وجود آمده است.
 وی با بیان این‌که سازمان‌های مردم‌نهاد با حساسیت موضوع مبارزه با مواد مخدر را پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: برای غلبه کردن یک تهدید در کشور نیازمند ورود مردم هستیم.
‌بازوند عنوان کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان نیازمند اعتبار برای ساخت یک ساختمان اداری است.
 استاندار لرستان عنوان کرد: تغییر و تحول‌ها در جامعه باعث ایجاد امید و انگیزه می‌شود، نباید نگران تغییر و تحول‌ها و پُست و مقام‌ها باشیم زیرا تغییرات امیدآفرین هستند.
captcha