کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه تشکل‌های دینی اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3634994
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
در قالب نقشه راه مبارزه با اعتیاد؛

کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه تشکل‌های دینی اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در طول سه سال آینده برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه تشکل‌های دینی استان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: به منظور ترویج برنامه‌های پیشگیری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه اقشار و تشکل های مرتبط با تبلیغات اسلامی در دستور کار است.
وی به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه روحانیون، مبلغان و مبلغات، ائمه جماعات، تشکل های دینی و مسئولان مراکز قرآنی در سال گذشته اشاره کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همچنین به برگزاری کارگاه آموزشی برای کارکنان و دانشجویان اشاره و تاکید کرد: تا سال ۹۹ بر اساس نقشه پنج ساله مبارزه سالانه پنج درصد به تعداد جمعیت تحت پوشش برنامه ها اضافه خواهد شد.
ستوده با بیان اینکه در امر مبارزه سه رویکرد اخلاق، معنویت و فلسفه مد نظر است، ادامه داد: دعوت به نیکی، تقویت ایمان به خدا و معنی دهی به زندگی در کارگاه های آموزشی دنبال می‌شود.
وی همچنین به برگزاری ۱۳ کارگاه آموزشی از ابتدای سال گذشته تاکنون برای تشکل های دینی با حضور هزار و ۴۵ نفر در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه کارکنان نیز برای ۵۰ نفر برگزار شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به تهیه ۲۴۵ مقاله علمی و دو مقاله علمی پژوهشی، چهار هزار و ۷۰۰ نسخه بروشور آموزشی و اطلاع‌رسانی در سامانه پاسخگویی به شبهات دینی به تعداد هزار و ۲۰۰ مورد طی سال گذشته و پنج ماهه نخست سال جاری اشاره کرد.
captcha