فرهنگ‌سازی مقابله با بحران آب در تابلوهای تبلیغات شهروندی
کد خبر: 3629490
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

فرهنگ‌سازی مقابله با بحران آب در تابلوهای تبلیغات شهروندی

گروه اجتماعی: کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، 300 تابلوی تبلیغاتی شهر اصفهان را به موضوع «مصرف صحیح و بهینه آب» اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ـ تفریحی شهرداری اصفهان، صرفه‌جویی در مصرف آب یک فرهنگ است که هم اینک نهادینه سازی و اجرایی کردن آن در بین مردم با توجه به بحران خشکسالی، به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.
لذا با توجه به اهمیت این سرمایه الهی انجام اقدامات فرهنگی در زمینه مصرف صحیح و بهینه آب نقش عظیمی در پیشگیری از این بحران ایفا می‌کند که در این راستا اقداماتی از سوی کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان صورت گرفته است.
در این تابلوهای تبلیغاتی طی هشداری جدی به موضوع کم آبی و بحران آب اشاره شده و موضوعاتی شامل کوتاه‌تر کردن استحمام، تعمیرکردن شیرهای خراب، جارو کردن حیاط به جای شستن آن، بستن آب به هنگام مسواک زدن و ...  مطرح شده است.
این دوره از تبلیغات کمیته فرهنگ شهروندی به عبارت‌هایی همچون «آب رفته به جوی باز نمی‌گردد»، «آب از آب تکون نمیخوره»، «آب دستمونه، بذاریم زمین» و ... پرداخته است.
علاقه‌مندان برای دریافت و مشاهده طرح‌های تبلیغات شهری کمیته فرهنگ شهروندی می‌توانند به سایت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به نشانی esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.
captcha