جشن «زیر سایه خورشید» با حضور خدام رضوی در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3626125
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

جشن «زیر سایه خورشید» با حضور خدام رضوی در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری «جشن زیر سایه خورشید» همزمان با میلاد سراسر نور و برکت امام رضا(ع)، با استقبال از پرچم و خادمین حرم مطهر رضوی در روز جمعه 13 مرداد ماه در همدان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد حیدری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: همزمان با میلاد سراسر نور و برکت امام رضا(ع) «جشن زیر سایه خورشید» با استقبال از پرچم و خادمین حرم مطهر رضوی در همدان برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم استقبال از کاروان رضوی روز جمعه 13 مرداد ماه رأس ساعت 18 در میدان امامزاده عبدالله(ع) همدان خواهد بود که برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز همراه با این جشن برگزار می‌شود.
حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه مساجد شهرستان در این روز برنامه‌های مختلفی خواهند داشت اضافه کرد: 250 مبلغ در 250 مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی شهر به سخنرانی و اقامه نماز خواهند پرداخت.
رئیس اداره تبلیغات همدان عنوان کرد: همچنین خانم فرشته تختی کارشناس رادیو معارف طی روز‌های چهارشنبه، پنچشنبه و جمعه به ترتیب در مجتمع امام علی(ع)، مزار شهدای گمنام پارک ملت و عباسیه جولان سخنرانی خواهد داشت.
وی ادامه داد: محور سخنرانی این مدرس حوزه و دانشگاه سبک زندگی رضوی ویژه بانوان خواهد بود گفتنی است مراسم سخنرانی ایشان در عباسیه جولان و مجتمع امام علی(ع) ساعت 17 الی 19 و روز پنجشنبه پس از نماز مغرب و عشا خواهد بود.

captcha