«این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می‌باشد» در اراک روی صحنه می‌رود
کد خبر: 3626083
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

«این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می‌باشد» در اراک روی صحنه می‌رود

گروه فرهنگی: نمایش «این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می‌باشد» در فرهنگسرای آیینه اراک به کارگردانی شهرام سلطانی روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نمایش «این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می‌باشد» از فردا، پنجشنبه 12 مردادماه در سالن پروفسور حسابی فرهنگسرای آیینه اراک روی صحنه می‌رود.
شهرام سلطانی، نویسنده و کارگردان این نمایش به ایکنا گفت: این نمایش با درون مایه اجتماعی و رگه‌هایی از طنز به بحث فقر که پدیدآورنده بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در کشور است می‌پردازد و در آن افق ایرجی، پوریا رضایی، حمیده متولی، نفیسه مهری به ایفای نقش می‌پردازند.
وی در ادامه گفت: این نمایش از پنجشنبه، 12 مردادماه از ساعت 19:30 به اجرا در می‌آید و تا شنبه، 21 مردادماه ادامه دارد، هزینه بلیط این نمایش 10 هزار تومان است.
 نویسنده و کارگردان «این مکان مجهز به دوربین مدار بسته ‌می‌باشد» گفت: این نمایش به همت گروه نمایشی طالب و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و انجمن هنرهای نمایشی استان دفتر استان مرکزی برگزار می‌شود.
سطانی در پایان بیان کرد: پرداختن به آسیب‌های اجتماعی در قالب هنر بویژه نمایش، نقش مؤثری در تغییر نگرش و افزایش سرمایه‌های اجتماعی دارد که برای تحقق این امر همه عوامل نمایش باید از ساختار کلیشه‌ای خارج و در قالب‌های نو به بیان آن بپردازند.
captcha