جهاد فرهنگی، آرمان‌های انقلاب و نظام را بیمه می‌کند
کد خبر: 3624446
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

جهاد فرهنگی، آرمان‌های انقلاب و نظام را بیمه می‌کند

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهاد فرهنگی آرمان‌های انقلاب و نظام را بیمه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، هفتم مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیب تحولات در عرصه‌های مختلف و تأثیرات متفاوتی که این موضوع بر جامعه و انسان دارند، اظهارکرد: بسیاری از این تحولات در راستای مقابله با دین و فرهنگ است و بیشتر جامعه مسلمانان را هدف قرار گرفته‌اند.
وی در ادامه افزود: به همین علت متفکران و مسئولان حاکمیت دینی باید بیش از هر زمان دیگر هوشیار و بیدار باشند و تدابیر لازم را اتخاذ کنند و بدانیم که عقب‌نشینی در این خصوص و یا خدای ناکرده ضعف باعث خسارات جبران‌ناپذیری خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نسل جوان و نوجوان ما بیشتر در معرض خطر تحولات قرار دارند و از طرف دیگر این اقشار سرمایه‌های آتی و مدیران جامعه خواهد بود.
حجت‌الاسلام برازش بیان کرد: لذا باید از جوانان ما مراقبت و مواظبت بیشتری به عمل آید. تبلیغات اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی و ضرورت دینی و ملی از همه امکانات و ابزار در راستای تقویت و گسترش فرهنگ دینی استفاده خواهد کرد و نیازمند همکاری و مشارکت دیگر دستگاه‌ها است و در این خصوص برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی متعددی تدارک دیده است.
وی تأکید کرد: جهاد فرهنگی و بیداری مسئولان در این سرزمین بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، چرا که همین امر باعث بیمه شدن ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تقویت باورهای دینی از راه‌های کاربردی است که با استفاده از راهبردها و راهکارهای عملی منجر به کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود و راه را برای اعتلای فرهنگ و دین هموار می‌کند.
captcha