مبارزه با توزیع و استعمال مواد مخدر اجتماعی شود
کد خبر: 3624246
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
خجسته‌پور:

مبارزه با توزیع و استعمال مواد مخدر اجتماعی شود

گروه اجتماعی: معاون استاندار لرستان با بیان این‌که ریشه و علت بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مسئله اعتیاد است، گفت: در بحث پیشگیری نقش سازمان‌های مردم‌‌نهاد پُررنگ است و باید مبارزه با توزیع و استعمال مواد مخدر اجتماعی شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حبيب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان امروز شنبه، هفتم مردادماه  در کمیته مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مبارزه با موادمخدر لرستان، گفت: ریشه و علت بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مسئله اعتیاد است.
وی اضافه کرد: اعتیاد علاوه‌بر این‌که در کنار سایر آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرد نقش محوری در خصوص پدید آمدن آنها دارد.
خجسته‌پور افزود: با کنترل اعتیاد به‌عنوان بلای خانمان سوز می‌توان بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کنترل کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان یادآور شد: اعتیاد رشد قابل توجهی در سطح جامعه داشته که نیاز به همکاری دولت و مردم در پیشگیری از اشاعه آن وجود دارد.
وی خاطر نشان کرد: در بحث اعتیاد سه مقوله پیشگیری، درمان و مقابله مدنظر است که چون در بحث مقابله مسائل انتظامی و امنیتی مدنظر است حضور مردم کم‌رنگ‌تر است.
خجسته‌پور اضافه کرد: در بحث پیشگیری نقش سازمان‌های مردم نهاد پُررنگ است و باید مبارزه با توزیع و استعمال مواد مخدر اجتماعی شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: باید توسط مردم جریان‌سازی در خصوص مسئله اعتیاد ایجاد شود تا جایی‌که کل آحاد جامعه نسبت به این بلای خانمان‌سوز حساس و مطلع شوند.
captcha