مسئولان برخورد قاطع با افراد ناقض ارزش‌های اسلامی داشته باشند
کد خبر: 3623906
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
حسینی:

مسئولان برخورد قاطع با افراد ناقض ارزش‌های اسلامی داشته باشند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه سیرجان از نیروی انتظامی، اطلاعات و قضات خواست براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، برخورد قاطع با فرد یا افراد ناقض ارزش‌های اسلامی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: تحریم‌های جامع آمریکا علیه ملت ایران به بهانه‌های حقوق بشر، توسعه برنامه‌ موشکی و حمایت از تروریسم، نقض کامل برجام توسط سردمداران آمریکا است.
وی افزود: ملت ایران خواستار دفاع از حقوق شان و پاسخاز سوی دولت و مسؤولان بلندپایه کشوری به نقض کنندگان برجام هستند.
حجت‌الاسلام حسینی پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه، لبنان و مقاومت را شکست بزرگی برای آمریکا و صهیونیست‌ها عنوان کرد و گفت: شکست مفتضحانه صهیونیست‌ها در اشغال مسجدالاقصی، محک و آزمایش سخت دشمنان اسلام در برابر اراده پولادین مسلمانان است که همیشه تکرار می‌شود و وعده خداوند پیروزی ما بر استکبار جهانی است.
وی با ابراز تأسف از عدم توجه و نظارت برخی خانواده‌ها در نظارت بر فرزندان خود بیان کرد: شرب خمر از گناهان کبیره است که ضررهای جسمی و روحی به همراه دارد، والدین، مربیان و مسؤولان فرهنگی باید اطلاع‌رسانی و نظارت برای جلوگیری از این پدیده زشت و خلاف اخلاق داشته باشند.
امام جمعه سیرجان از نیروی انتظامی، اطلاعات و قضات خواست براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، برخورد قاطع با فرد یا افراد ناقض ارزش‌های اسلامی داشته باشند.
حجت‌الاسلام حسینی مردم شهرستان سیرجان را مردمی وفادار به انقلاب و نظام اسلامی، همیشه در صحنه، دارای روحیه فرهنگی و با تقوا و مؤمن عنوان کرد و گفت: پیشینه تاریخی مردم هم فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی فراوان است که امروز هم ادامه دارد و باید مطرح شوند.
وی افتتاح پایگاه فضایی و آزمایش ماهواره سیمرغ را به ملت ایران تبریک گفت و تأکید کرد: دشمان ما باور نمی‌کردند که نظام اسلامی در تحریم‌های 35 ساله در همه زمینه‌ها به پیشرفت و اقتدار برسد و امروز هم تحریم‌ها ما را به استقلال کامل می‌رساند.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha